Aviseringar
Rensa alla

ni som ljuger i forumet för att bli omtyckta


Ämnesstartare

KSENIA: JA ALLA ÄR INTE SNYGGA HÄR

Precis, stora håriga pucklar skare va!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:
JA ALLA ÄR INTE SNYGGA HÄR

Galen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:
JA ALLA ÄR INTE SNYGGA HÄR

aa det var det det handlade om, det är ett problem på något vis att folk visar uppskattning för varandras utseende... Tardig


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

aa det var det det handlade om, det är ett problem på något vis att folk visar uppskattning för varandras utseende... Tardig

självklart är detta ett mkt stort och allvarligt problem 

aristoteles:

Precis, stora håriga pucklar skare va!

<-------


   
SvaraCitera
mynona

Ja man ska inte ljuga för att bli omtyckt. Däremot spar det massa besvär/fientlighet om man är vänlig mot så många man orkar vara vänlig mot och försöker fokuserar på det goda med alla - det finns väl ändå något man gillar hos nästan alla, även hos sådana man annars ogillar  -  så slipper man en massa onödigt besvär som går att undvika om man har ork. Nyttigt för en också att erkänna att även folk man annars har svårt för också har egenskaper man gillar


   
SvaraCitera

mynona: så slipper man en massa onödigt besvär som går att undvika om man har ork.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: <-------

Sådär ja! Um behöver mer puckelsHjärtaTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är skillnad på att ljuga om saker för att skydda folk och att bete sig som jag skrev i trådstarten

mitt antagande var att de som känner sig träffade antingen kommer hålla sig undan helt elr mer troligt skriva i tråden och låtsas som om ingenting/att de inte gör d/inte fattar


   
SvaraCitera

aristoteles:

Sådär ja! Um behöver mer puckelsHjärtaTumme upp

jag är så jävla snygg att jag nästan smäller av själv när jag ser min blotta spegelbild Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: jag är så jävla snygg att jag nästan smäller av själv när jag ser min blotta spegelbild Rodnar

Med dom där pucklarna kan jag förstå det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vore det inte bättre att kommunicera direkt med dom man vill föra fram budskapet till? annars är väl risken att de inte tar till sig av kritiken. 


   
SvaraCitera

aristoteles:

Med dom där pucklarna kan jag förstå det!

Rodnar
söt ny avatar förresten <3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: söt ny avatar förresten <3

Från smekmånaden vettuRodnardrog en sväng till sahara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
ni behöver inte göra det

blir bara jobbigt för er själva och andra på flera sätt

ha d fett

hhaha bara för att du inte blir omtyckt :PpP


   
SvaraCitera

Chib:
vore det inte bättre att kommunicera direkt med dom man vill föra fram budskapet till? annars är väl risken att de inte tar till sig av kritiken. 

Håller med. Fem pepparkakor till dig och lussekatter ifall du gillar 😉


   
SvaraCitera