Aviseringar
Rensa alla

ni som mår dåligt!!


Ämnesstartare

Hej! Jag har läst några forum och inser hur många det är som mår dåligt. Många har självmordstankar... Jag vet att alla mår dåligt ibland. Sånt är livet. Men jag ber er som VILL att ni skriver med mig! Jag vill hjälpa till! Jag mår så dåligt av att läsa massa skit och inte kunna hjälpa till på något sätt. Skriv till mig, bli min vän osv.... Varma kramar! [smile][love]


   
Citera

Rhaz:

Hej! Jag har läst några forum och inser hur många det är som mår dåligt. Många har självmordstankar... Jag vet att alla mår dåligt ibland. Sånt är livet. Men jag ber er som att ni skriver med mig! Jag vill hjälpa till! Jag mår så dåligt av att läsa massa skit och inte kunna hjälpa till på något sätt. Skriv till mig, bli min vän osv.... !

Underbart initiativ! Jag känner precis samma sak - här behövs verkligen fler människor som bryr sig och vill skapa en god stämning! Välkommen till forumet! 🙂


   
SvaraCitera

sött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de blir nog bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snälla människor är bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är på så dåligt humör att jag bara blev arg av denna tråd

fyfan vilken surgubbe man blivit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] bra du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack att ni är positiva[cute] Betyder så mycket för mig! Tack! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rhaz:

Jag vill hjälpa till! Jag mår så dåligt av att läsa massa skit och inte kunna hjälpa till på något sätt.

Människor som du ger mig hopp igen. [smile] Det finns en del medmänsklighet kvar i den här världen. Jag har försökt göra samma sak som du, har främst skrivit till bloggarna och en del på forum och via pm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:

Människor som du ger mig hopp igen. Det finns en del medmänsklighet kvar i den här världen. Jag har försökt göra samma sak som du, har främst skrivit till bloggarna och en del på forum och via pm.

Åh vad glad jag blir! Du peppar mig ännu mer när du skriver så! [smile] Det finns allt för mycket ondska i denna värld. sjukt gött att du oxå försöker hjälpa andra! Du behövs! Fortsätt så! [smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, om man är självmordsbenägen hjälper de nog o snacka med någon random tjej, fin tanke dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3l.:

ja, om man är självmordsbenägen hjälper de nog o snacka med någon random tjej, fin tanke dock

haha förstår vad du menar 🙂 Men jag har läst att många är beroende av att ha någon att stötta sig emot. Att prata med någon kanske hjälper något, hoppas jag. Det är det lilla jag kan göra..Bara finnas där och visa kärlek lixom 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Snälla människor är bra!

Sant! Sant! Sant! Bra att ni pushar varann och skickar sköna tankar till dem som behöver dem bäst. Bästa Julklappen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, jag var som du en gång i tiden. Ville hjälpa allt och alla, men det dödar en långsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Åh, jag var som du en gång i tiden. Ville hjälpa allt och alla, men det dödar en långsamt.

Ja, en sån ambition kan nog knäcka en. Less is enough 😉


   
SvaraCitera