Aviseringar
Rensa alla

Ni som röstar på SD


Ämnesstartare

Ni som röstar på SD, skulle ni kunna ge mig en jävligt bra anledning till varför ni röstar på ett parti som bidrar med rasism OCH homofobi?


   
Citera

Alla partier bidrar lá till något som inte alla i Sverige diggar också. Men rasism är inte 100% utav partiet. De kanske har vettiga saker också?


   
SvaraCitera

snälla inte det här igen. det är för att de är efterblivna och blev curlade som barn. lås tråd pls


   
SvaraCitera

Xuzkie: Alla partier bidrar lá till något som inte alla i Sverige diggar också.

= )

wow.


   
SvaraCitera
Exner

1621886_836719913008400_1682842286_n.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Alla partier bidrar lá till något som inte alla i Sverige diggar också. Men rasism är inte 100% utav partiet. De kanske har vettiga saker också?

De har bra äldrepolitik, men resten är mög.


   
SvaraCitera

kakakaka:

= )

wow.

?      (^・o・^)ノ”


   
SvaraCitera

För att det är det enda parti som tar invandringsproblematiken på allvar. rätt så enkelt. Jag bryr mig inte om bieffekter eller lustiga trender som växer upp kring fenomenet SD, andra partier är bara så välkomna att ta tag i den frågan om de känner att de kan framföra den bättre. Måste väl egentligen kännas helt värdelöst att så bra och smarta människor blir sopade på mattan i den här frågan av korkade rasister från vischan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:
 Jag bryr mig inte om bieffekter eller lustiga trender

Det är därför du platsar så bra på högerextrema sidan med resten av alla andra egoistiska ärkepuckon.


   
SvaraCitera

Pegasus: Det är därför du platsar så bra på högerextrema sidan med resten av alla andra egoistiska ärkepuckon.

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:

ja

Det är väl klart att man bara ska tänka på sig själv, hallå? Det kommer man ju längst på.

Vad spelar det för roll om homosexuella grannen inte får ha barn, jag har ju mina och det är allt som räknas.

Eller om invandraren på andra sidan hörnet sitter och sörjer över sin familj som inte släpptes in i landet och var tvungna att återvända till folkmord.

Men ja, varför skulle jag bry mig? Det är ju viktigast att JAG har det bra! Hail högern, egoism kommer man längst på!


   
SvaraCitera

Pegasus: Det är väl klart att man bara ska tänka på sig själv

ja

Pegasus: Vad spelar det för roll om homosexuella grannen inte får ha barn

rätt

Pegasus: Eller om invandraren på andra sidan hörnet sitter och sörjer över sin familj som inte släpptes in i landet och var tvungna att återvända till folkmord

låter finemang

Pegasus: Men ja, varför skulle jag bry mig?

precis

Pegasus: Det är ju viktigast att JAG har det bra!

ja

Pegasus: Hail högern

handen upp broder

Pegasus: egoism kommer man längst på!

true shit


   
SvaraCitera

Utöver låg intelligens och låg verklighetskontakt så brukar kraftig paranoia finnas hos rasister och homofober. Tycker att de kanske borde uppsöka psykolog istället för att låta deras paranoia gå ut över svenska folket.

serie_140618.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:

ja

rätt

låter finemang

precis

ja

handen upp broder

true shit

Härligt, du bekräftade nyss själv att du är både en rasse och homofob ^^


   
SvaraCitera

Jag tycker personligen att SD har vissa bra saker och dåliga saker men en sak som är bra är  att de  tar t.ex. invandringsfrågan på allvar. Sen att de vill förbjuda tiggeri som inte kommer att lösa de allra fattigas problem att komma ur fattigdomen.
Partiet är ganska seriöst men så har de inte så många seriösa politiker och partier fungerar inte så bra, däremot om ett annat parti som tar upp invandringen och andra frågor som också är viktiga så tar jag hellre det alternativet. Jag kommer dock aldrig att rösta på SD.

Man behöver nödvändigtvis inte vara rasist bara för att man vill ha minskad invandring. Inom de närmsta 3åren kostar invandringen 56miljarder kronor och kostnaden kommer inte precis sjunka. Vi har redan problem som hög invandring och att våra äldre inte får vad de behöver. Vi behöver kunna satsa på annat än invandring, de ska ju få någonstans att bo och jobb, det är ju ingen ide att ta hit invandrare om de inte kan få någon framtid.

Många röstar på SD just för att vi har så pass hög invandring och att vi vill ha lägre arbetslöshet plus att de äldre vill kunna ha en det bra när de blir äldre. De stödjer inte all politik men en del och eftersom att SD är de enda som tar upp invandringsfrågan så röstar man helt enkelt på dem av den anledningen. De gamla röstar på SD för att de har en snäll pensionspolitik.


   
SvaraCitera