Aviseringar
Rensa alla

Ni som röstar på SD


Weeaboo:

ja

rätt

låter finemang

precis

ja

handen upp broder

true shit

du bör nog nämna för din psykolog (om du inte har någon bör du nog skaffa) att du säger "finemang" åt att skicka folk i döden. självklart kan vi inte ta emot alla flyktingar, men när vi väljer vilka som ska få stanna så ska vi ju inte skära ned på dem som kommer att dödas om de återvänder.


   
SvaraCitera

För att vi tar in helt sjukt många invandrare per capita i det här landet.


   
SvaraCitera

Pegasus:
Ni som röstar på SD, skulle ni kunna ge mig en jävligt bra anledning till varför ni röstar på ett parti som bidrar med rasism OCH homofobi?

Det gör vi inte.

Till dig som uppenbarligen inte röstar på SD: Skulle du kunna ge mig en bra anledning till varför du röstar på partier som vill fortsätta föra en inhuman extrem invandringspolitik som i längden kommer ruinera helt vårt välfärdssamhälle? En annan fråga kan vara varför du hatar Sverige?


   
SvaraCitera

Weeaboo:

ja

rätt

låter finemang

precis

ja

handen upp broder

true shit

Hahaha


   
SvaraCitera

Pegasus: egoism kommer man längst på!

Vad tror du byggde Sverige? Det var socialdemokratisk folkhemsegoism. Staten värnade om sitt folk, sina medborgare. Idag slänger man bort allt som byggts upp under 70 år.


   
SvaraCitera

Nederländaren:

Vad tror du byggde Sverige? Det var socialdemokratisk folkhemsegoism. Staten värnade om sitt folk, sina medborgare. Idag slänger man bort allt som byggts upp under 70 år.

Få länder i världen som bygger på något annat än ett värnande om sitt egna folk (egoism).


   
SvaraCitera

N.W: Få länder i världen som bygger på något annat än ett värnande om sitt egna folk (egoism)

Så sant som det var sagt. Läst den här förresten?

http://www.realtid.se/ArticlePages/201409/16/20140916154104_Realtid981/20140916154104_Realtid981.dbp.asp


   
SvaraCitera

Nederländaren:

Så sant som det var sagt. Läst den här förresten?

http://www.realtid.se/ArticlePages/201409/16/20140916154104_Realtid981/20140916154104_Realtid981.dbp.asp

Ja.  Men det är inga förvånande saker överhuvudtaget för någon som är insatt i ämnena och som dessutom följer Tino Sanandajis artiklar.


   
SvaraCitera

Mitt inlägg blev borttaget. Var det kränkande mot SD:are?


   
SvaraCitera

Skönt me insatta människor i hur 1 stat bildas lr byggs upp. Cool Ska ha er som källor i min c-uppsats 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:

En annan fråga kan vara varför du hatar Sverige?

Älskar Sverige som vill ta in invandrare och inte skicka tillbaka de till folkmord, älskar Sverige som accepterar människan oavsett läggning, älskar hur långt Sverige kommit i utvecklingen till skillnad från andra länder.

Men vänta.. med SD gör vi raka motsatsen. Då går vi BACK i utvecklingen, stänger ute invandrarna och låter inte HBTQ personer ha samma rättigheter som heterosexuella.

En röst på SD är en röst på otrygghet, egoism och homofobi. Jag hoppas du inser det och tänker vad fan det är för skit du röstar på.


   
SvaraCitera

kakakaka:
Skönt me insatta människor i hur 1 stat bildas lr byggs upp. Cool Ska ha er som källor i min c-uppsats 

Finns ingen chans att du är så gammal att du skriver kandidatuppsatser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nederländaren:

Vad tror du byggde Sverige? Det var socialdemokratisk folkhemsegoism. Staten värnade om sitt folk, sina medborgare. Idag slänger man bort allt som byggts upp under 70 år.

Det som hände för 70 år sedan hände för 70 år sedan. Dags att tänka utanför ramarna lite istället för att gömma sig i sin konservativa skalle?


   
SvaraCitera

N.W:

Finns ingen chans att du är så gammal att du skriver kandidatuppsatser.

Nä men kmr göra det inom 1 framtid


   
SvaraCitera

Pegasus:

Älskar Sverige som vill ta in invandrare och inte skicka tillbaka de till folkmord, älskar Sverige som accepterar människan oavsett läggning, älskar hur långt Sverige kommit i utvecklingen till skillnad från andra länder.

SD vill inte skicka tillbaka någon till folkmord om du trodde det? SD hjälper ju flest flyktingar. SD anser inte heller att det är oacceptabelt att vara homosexuell. Det finns homosexuella och bisexuella inom SD, två kommer ta plats i riksdagen för SDtex. 

Det är uppenbart att det du skriver inte grundar sig på fakta utan på fördomar om partiet. Samma fördomar som jag gissar att du försöker motarbeta genom att snacka skit om SD. Sluta med fördomarna, läs på riktigt istället.


   
SvaraCitera