Aviseringar
Rensa alla

Ni som ser spöken!


Ämnesstartare

Kan ni beskriva i vilka situationer dessa uppenbarar sig? Måste man typ koppla bort önsketankarna och bli rädd för dom istället, är det då de visar sig? Jag vill se dem, jag hör ju bara röster, men kan inte se något!

Sedan undrar jag hur ni som ser spöken reagerar, blir ni rädda/glada/fascinerade eller annat? Är spökena snälla eller onda? Och har ni pratat med dem och fått svar på typ frågor som rör döden eller så?

Tack på förhand!

Hälsningar, Torbjörn


   
Citera
Ämnesstartare

varje gång jag ser mig i spegeln


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föreslår fortfarande en kontakt med psykolog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spöken finns väl inte ? :O 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Föreslår fortfarande en kontakt med psykolog.

Psykologer ser väl inte spöken? så mkt idiotiskt skrivit.

Aaron:
Spöken finns väl inte ? :O 

Jag tror det! Känner du någon som tror?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömde en gång att jag hade sex med ett spöke vars penis var d enda man såg. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Drömde en gång att jag hade sex med ett spöke vars penis var d enda man såg. Ledsen

Är du säker på att det var en dröm? Hur kan det veta säkert?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torbjörn:

Psykologer ser intearrow-10x10.png spöken, så mkt idiotiskt skrivit.

Jag tror det! Känner du någon som tror?

Jag känner folk som tror' men ingenarrow-10x10.png som har sett en spöke/ande som de trodde va en människa . 
Om man nu vill se någon eller hoppats på få kontaktarrow-10x10.png så kan det va bra och veta att  dom flesta andar är bundna tillarrow-10x10.png sin dödsplats speciellt om de har omkommit i en olycka eller tagit självmord. 
 
Men så finns det fria andar men dom kan man aldrig veta om det är en mänsklig ande helt säkert , då det finns två olika förrädiska väsen , Djnn's och Demoner  man skaarrow-10x10.png vara försiktig med vad man önskar då det rör sig om krafter som är bortom dom flesta människors förståelse 😛


   
SvaraCitera

kukoxo:
Drömde en gång att jag hade sex med ett spöke vars penis var d enda man såg. Ledsen

HAHAHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukade finns ett i min garderob som såg ut som en pirat Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Jag känner folk som tror' men ingenarrow-10x10.png som har sett en spöke/ande som de trodde va en människa . 
Om man nu vill se någon eller hoppats på få kontaktarrow-10x10.png så kan det va bra och veta att  dom flesta andar är bundna tillarrow-10x10.png sin dödsplats speciellt om de har omkommit i en olycka eller tagit självmord. 
 
Men så finns det fria andar men dom kan man aldrig veta om det är en mänsklig ande helt säkert , då det finns två olika förrädiska väsen , Djnn's och Demoner  man skaarrow-10x10.png vara försiktig med vad man önskar då det rör sig om krafter som är bortom dom flesta människors förståelse 😛

Nyss trodde du inte, men nu tror du?? Jag har varit på gravplatser och så man aldrig sett nåt, bara hört röster.. Ska prova snart igen! Om jag går till en gravplats och sätter mig vid en grav där någon dog det exakta datumet, tror du jag har större chans att se nåt då kanske? Och varför blir det massa länkar i dina texter med konstiga gröna symboler efter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torbjörn:

Nyss trodde du inte, men nu tror du?? Jag har varit på gravplatser och så man aldrig sett nåt, bara hört röster.. Ska prova snart igen! Om jag går till en gravplats och sätter mig vid en grav där någon dog det exakta datumet, tror du jag har större chans att se nåt då kanske? Och varför blir det massa länkar i dina texter med konstiga gröna symboler efter?

HAHA, JAg tror på högre makter andra dimensioner 🙂

Ah sorry addware i min webbläsare har bytt nu ,lol .

Gravplatser är inte där folk brukar dö utan det är en  helig minnes plats .  Sen kan du inte bestämma om en ande ska visa sig för dig det gör den bara om den vill eller har ett syfte annars aldrig . 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kusin och moster ser spöken. Min kusin som är tre år gammal har flera gånger börjat prata med någon. samtalen är ofta nått så här " Hej, vad gör Du här? Du måste försvinna, gå sov nu" och när man frågar vem hon pratar med så säger hon att hon prata med spöket...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

HAHA, JAg tror på högre makter andra dimensioner 🙂

Ah sorry addware i min webbläsare har bytt nu ,lol .

Gravplatser är inte där folk brukar dö utan det är en  helig minnes plats .  Sen kan du inte bestämma om en ande ska visa sig för dig det gör den bara om den vill eller har ett syfte annars aldrig . 

Hur ska jag göra för att den ska vilja då? måste jag göra den arg då, typ skada någon anhörig till den fysiskt? 

elise999: Min kusin som är tre år gammal har flera gånger börjat prata med någon. samtalen är ofta nått så här " Hej, vad gör Du här? Du måste försvinna, gå sov nu" och när man frågar vem hon pratar med så säger hon att hon prata med spöket...

Inte sällan barn har vilda fantasier..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske ska kontakta en psykolog.

Sannolikheten att spöken finns är enormt liten. Sannolikheten att du är psykiskt sjuk dom du hör röster, ser döda, eller pratar med Gudar är dock väldigt mycket större.


   
SvaraCitera