Aviseringar
Rensa alla

Ni som ser spöken!


Ämnesstartare

 

Torbjörn:

Hur ska jag göra för att den ska vilja då? måste jag göra den arg då, typ skada någon anhörig till den fysiskt? 

Inte sällan barn har vilda fantasier..

Du får bjuda in en ande eller binda upp dig til en andlig kanal och lära dig hur man gör , finns hur mkt  bra information som helst på nätet är du så intresserad rekommenderar jag du läser och begära medlemskap i 
Dragon Rouge är ett esoteriskt sällskap 😛  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Du kanske ska kontakta en psykolog.

Sannolikheten att spöken finns är enormt liten. Sannolikheten att du är psykiskt sjuk dom du hör röster, ser döda, eller pratar med Gudar är dock väldigt mycket större.

Aldrig! Jag är psykiskt frisk, det är ni andra som är sjuka i så fall som tror att jag är sjuk.

Aaron: Du får bjuda in en ande eller binda upp dig til en andlig kanal och lära dig hur man gör , finns hur mkt bra information som helst på nätet är du så intresserad rekommenderar jag du läser och begära medlemskap i Dragon Rouge är ett esoteriskt sällskap 😛

Har aldrig du eller någon nära till dig varit bunden till andlig kanal?


   
SvaraCitera

Jag tror dig jag både ser och hör det är inte alltid mysigt hemma hos min mamma. (vi bor i en lägenhet) När vi flyttade in där fick vi veta att tanten som hade bott där innan oss hade varit mkt sjuk  och hade dött i lägenheten!!!!Förvirrad 

Men nu har jag börjat vänja mig Vid henne. Våran toalett ligger precis vid ytterdörren och jag stängde aldrig dörren när jag gick på toaletten förutom när vi hade gäster men iallafall jag gör det nu för hon brukar stå och vakta ytterdörren men lillebror vägrar gå förbi där själv man får alltid gå med honom men han är ju bara 2 år stackars barn!!! 

Jag är van vid andar har haft "förmågan" sen jag var nyfödd Ledsen Inte roligt dom har terrat mig och min familj  länge släkt lampor släng saker tar sönder saker springer efter oss lyfter sängen men bara min dom verkar dra sig mest till mig i familjen och jag har "lett över några till ljusa sidan" som man kallar det det sägs att dom stannar här på jorden för att dom har något ouppklarat som dom måste göra eller kanske gått fel och till och med kanske är rädda att gå över..

men iallafall i början var jag rädd men nu är jag mest glad och tycker det är coolt// En tjej med "förmågan"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cool story bro ^^ 


   
SvaraCitera

Aaron: andlig kanal

kommer det med boxer-paketet?


   
SvaraCitera

Aaron: Ah sorry addware i min webbläsare har bytt nu ,lol .

slut surfa porr nu


   
SvaraCitera

Du kan gå in på www.framtid24.se och ställa frågan till ett medium. När jag gick i trean så såg jag i syne ett spöke kunde inte sova på flera veckor efter det.   Men är inte rädd längre.För det kan ha vart en mardröm bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir rädd men låtsas inte om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom är vita och gråa eller genomskinliga. jag har två spöken hemma hos mig. en är under sängen och en står i ett hörn och är jättelång.


   
SvaraCitera
Draug

har sett en del saker som inte kan förklaras, nåt jag lärt mig är att andra sidan kan kommunicera med alla dina sinnen. Men svårast är att uppfatta dem visuellt anser jag. Det jag sett som jag tror är andar har visat sig i form av skepnader, svarta dimmor och skuggor.


   
SvaraCitera

I see dead people


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har massor med kompisar som tror på spöken. Dom påstår sig vart med om "övernaturliga" saker. Vet några som var med på de okända en gång med. Dom tycker att jag är helt dum i huvet som inte tror på spöken.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torbjörn:
Kan ni beskriva i vilka situationer dessa uppenbarar sig? Måste man typ koppla bort önsketankarna och bli rädd för dom istället, är det då de visar sig? Jag vill se dem, jag hör ju bara röster, men kan inte se något!

Sedan undrar jag hur ni som ser spöken reagerar, blir ni rädda/glada/fascinerade eller annat? Är spökena snälla eller onda? Och har ni pratat med dem och fått svar på typ frågor som rör döden eller så?

Tack på förhand!

Hälsningar, Torbjörn

En man, ca 1,95 lång, ca 60 år, kort hår, bakåtkammat grått hår. Han
finns alltid hos mig. När han är nära mig så blir det kallare på min
vänstra sida. Han är oftast i vardagsrummet och tittar till mig. Jag får
ofta en tjock och irriterande hals och hostar när han är närvarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har haft kontakt med döda ja till och med blivit skadad av en inte så roligt som man kan tro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor: Anmäl

Citera

Det där låter precis som situationer jag önskar att uppleva! Har du försökt dig på att kommunicera med denna uppenbarelse alternativt lockat till dig den på nåt vis?

FNÖ:
jag har haft kontakt med döda ja till och med blivit skadad av en inte så roligt som man kan tro

Kan du berätta mer? Låter väldigt intressant!


   
SvaraCitera