Aviseringar
Rensa alla

Ni som ser spöken!


Paseo

jag har ofta vart med om saker tidigare pga bodde i ett gammalt hus

efter jag flyttade därifrån för 4 år sedan har jag sett mormor 1 gång å min reaktion var; gråta. inte pga sorgligt utan pga rädd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:
jag har ofta vart med om saker tidigare pga bodde i ett gammalt hus

efter jag flyttade därifrån för 4 år sedan har jag sett mormor 1 gång å min reaktion var; gråta. inte pga sorgligt utan pga rädd

bodde din mormor i det det gamla huset? antar att hon inte är vid liv längre? Du får gärna beskriva lite mer deljer för det låter jätteintressant! Var hon långt ifrån dig? Försökte hon kommunicera med dig? Var hon klar, eller typ transparent? Glad


   
SvaraCitera
Paseo

Torbjörn:

bodde din mormor i det det gamla huset? antar att hon inte är vid liv längre? Du får gärna beskriva lite mer deljer för det låter jätteintressant! Var hon långt ifrån dig? Försökte hon kommunicera med dig? Var hon klar, eller typ transparent? Glad

nä asso mormor å huset har väl ingen koppling så. förklarade nog lite dåligt.
jag satt i min säng å så stod hon å tittade på mig i dörrkarmen. jag såg först att min katt stirrade på något, när jag tittade dit va mormor där. det va lite som att man föreställde sig henne i huvudet, tänk dig att du fantiserar att en person står framför dig. så var det. har sett ofta att min katt stirrar åt olika håll men aldrig sett något förutom den gången.


   
SvaraCitera