Aviseringar
Rensa alla

Ni som ska rösta på SverigeDemokraterna!


Ämnesstartare

Amsle:

Och du vill inte hjälpa någon.

Vi "hjälper" mera en vi kan, så det blir bara problem med dem

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

dazed_and_confused:

Några Svennar burnade med sin volvo på vår gräsmatta det är därför jag i september stöttar Hizbollah

dem är födda i sverige, då kan vi inte göra något åt idioten,
Men folk som är invandrare är lite onödiga att betala för, dem kan man slänga ut


   
SvaraCitera
Correh

Underbarnet:

jag är trött på massinvandringen


   
SvaraCitera

passaro:

Xenofobiskt parti med konservativ värdegrund, fyfan, skitparti.

Precis min tanke, skrämmande propaganda de kör med. De vill ju tillbaka till 50-talet där kyrkan hade massor utav makt och senast jag kollade ville de förbjuda abort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

ville de förbjuda abort?

De vill förbjuda aborter efter tolfte veckan [shake]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Några Svennar burnade med sin volvo på vår gräsmatta det är därför jag i september stöttar Hizbollah

[love]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag hade tänkt rösta på det parti som propagerar för att utvisa alla Sverigedemokrater. Tyvärr har jag ännu inte hittat något. [sad]

dazed_and_confused:

Några Svennar burnade med sin volvo på vår gräsmatta det är därför jag i september stöttar Hizbollah

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag hade tänkt rösta på det parti som propagerar för att utvisa alla Sverigedemokrater. Tyvärr har jag ännu inte hittat något.

du har inget ord, du bor i dalarna, där får du inge problem med invandrare.

bara för att du röstar på sd så betyder det inte att man är rasist


   
SvaraCitera
Åtta

Underbarnet:

du har inget ord, du bor i dalarna, där får du inge problem med invandrare.

Jag bor inte i Dalarna. Var har du fått det ifrån? [confused] Jag växte upp i Hälsingland, och har sedan dess bott i medelpad och Stockholm, och bor numera i Luleås mest paraboltäta område.

Underbarnet:

bara för att du röstar på sd så betyder det inte att man är rasist

l2läsförståelse. Jag har aldrig sagt att alla som röstar på SD är rasister. Däremot är det min personliga uppfattning att majoriteten av SDs anhängare är personer såsom T Närkontakt, vars reaktion till formell logik eller andra lite mer komplicerade argumentationsformer är som följer:

T Närkontakt:

Gentlernen:

P(x) => x bär burka
Q(x) => x känner sig "nedgjord"
∃x P(x) -> Q(x) => ∀x P(x) -> Q(x)

Allvarligt talat... det är fint väder ute - jag har precis tagit en promenad med tjejen och pippat henne i skogen - skaffa dig ett liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Jag ska rösta på dem för att jag är trött på massinvandringen, Och att en stor mängd invandrar inte kan te sig som människor.

Innan du röstar:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

du har inget ord, du bor i dalarna, där får du inge problem med invandrare.

Det finns faktiskt rätt mycket invandrare här i tex Falun och Borlänge. [crazy]


   
SvaraCitera
Correh

detberorpå:

Innan du röstar:

Vilket jävla skitsnack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Innan du röstar:

ja SD är skit, Men vad fan ska jag röst på om jag vill ha mindre invandrare i sverige? Alla är ju skit rädda för att få rasiststämpel

vill bara få alla andra partier att fatta att sverige inte tycker om det som händer med landet.


   
SvaraCitera
Correh

Underbarnet:

ja SD är skit, Men vad fan ska jag röst på om jag vill ha mindre invandrare i sverige? Alla är ju skit rädda för att få rasiststämpel

vill bara få alla andra partier att fatta att sverige inte tycker om det som händer med landet.

Bra där Jensan, mycket vettigt! Kan inte annat än att hålla med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Correh:

Vilket jävla skitsnack.

Vad exakt var det som var skitsnack?
Verkar som att SD menar att muslimerna är ett problem för att Sverige håller på att anpassa sig efter Islam men det "problemet" blir inte löst om man slutar ta in invandrare.
Sen vill jag också nämna att de muslimer som vill ha olika badtider för män och kvinnor (eller vad det var) har missuppfattat grejen med Islam.
Att ha slöja har inte heller så mycket med Islam att göra, det står ingenstans i Koranen att man syndar om man inte bär slöja.
Sen att just muslimer begår mest brott har jag inte sett någon statistik på, skulle uppskatta om någon kunde leta fram en statisktik.
Fast egentligen inte, nöjer mig inte med vilken statistik som helst.

Underbarnet:

Men vad fan ska jag röst på om jag vill ha mindre invandrare i sverige?

Finns väl partier som vill ta in färre invandrare?

Underbarnet:

Alla är ju skit rädda för att få rasiststämpel

Tror SD fått rasiststämpeln då dom riktar sig mot en specifik folkgrupp - muslimerna.
Jimmie Åkesson talar om att muslimerna begår mycket brott (han kan ju gärna ta reda på anledningen innan han yttrar sig) och att Sverige anpassar sig efter deras tro osv. men det har egentligen inte mycket med saken att göra.
Alla är människor och förtjänar skydd och utbildning i dagens samhälle. Varför ska en del få komma in och andra inte? För att Sverige ger intrycket av ett sympatiskt/empatiskt land? Rätt dåligt.
Korven är ju inte direkt Svensk men ändå äter man det för ofta här tycker jag.
Sveriges "kultur" kommer från olika delar av världen.

Underbarnet:

inte tycker om det som händer med landet.

Var exakt är det som händer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Varför ska utlänningar behöva dö bara för att du inte ville hjälpa dem?

Det komiska är att SD vill ta tag i grundproblemet och hjälpa fler människor i deras landsområden = fler överlever. Bara en sak du kan tänka på. SD tänker inte kasta ut skötsamma invandrare ur landet.

Jag har dock inte bestämt mig än hur jag ska rösta.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

detberorpå:

Finns väl partier som vill ta in färre invandrare?

Nej. Finns inget annat alternativ som har chans att sitta i riksdagen efter valet.


   
SvaraCitera