Aviseringar
Rensa alla

Ni som ska rösta på SverigeDemokraterna!


Ämnesstartare

downhill:

Även här: ser inga referenser till koranen. Om vi läser sura 24 vers 33 så står där följande:

Kan ni inte bra fatta att koranen är en gammal skrift för att manipulera folk, Samma sak med bibeln och allt annat skit.

Skulle man gå efter allt i koranen så skulle det inte finnas några muslimer -.- Ingen går efter allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ovie Vicious:

Vem är så dum så att han/hon gör det?
Brukar inte tycka om folk som röstar blankt men det är fan så mycket bättre än SD.

Innan du mosar SD så kan du läsa om dem, Och int tro på allt som står i tidningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Jag har gott om känslor. Jag kan tänka mig att dom lider men vissa saker måste man göra själv. Och det här är definitivt en sån grej. Det händer för fan ingenting även om vi så skulle skicka alla pengar vi har i landet.

Det är inge känslor om du bara tänker på dem som bor i Sverige, Det är bättre att hjälpa folk i andra länder, Vi Svenskar är mindre värda !


   
SvaraCitera

ExtoicWorm:

Jag vill ha sverige RENT, inte svartskallar som springer runt på gatorna och leker Adam Tensta med kepsen hängande på örat.

Är du ett troll??

xsaosinx:

Är det så? Har faktiskt aldrig följt upp huruvida pengarna utgör någon förändring [tard] Har väl bara antagit att det byggs i alla fall ett par skolor liksom

Stringburka:

Varför? Ur ett altruistiskt perspektiv så är ju även lite hjälp en bra sak, och ur ett egoistiskt perspektiv är det ju bra så länge det får en att må bra.

Med tanke på hur lång tid dom har fått pengar borde det ha hänt massvis. Jag vet inte hur länge vi har skänkt men det måste väl vara mer än 20 år iaf. Det är en lång tid.

Får en att må bra? Ursäkta men det som får oss att må bra är att låta pengarna göra nytta genom att använda dom till att hjälpa vårt egna folk.

Underbarnet:

Det är inge känslor om du bara tänker på dem som bor i Sverige, Det är bättre att hjälpa folk i andra länder, Vi Svenskar är mindre värda !

Jag hoppas att du skojar, annars skriker ditt uttalande hjärntvätt.

Det viktigaste Sverige har är svenskarna. Ingen utlänning kan bli viktigare, eller snarare BORDE bli viktigare.

Man kanske skulle ge sig här. Vi har redan gått OT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Innan du mosar SD så kan du läsa om dem, Och int tro på allt som står i tidningen

Det är ju just det man inte ska göra, dvs läsa vad en person eller organisation skriver om sig själv. Titta istället på deras "höjdar"-medlemmar och dess bakgrund så kanske du får en annan bild av vad som döljs i det som de skriver om sig själva.


   
SvaraCitera

Det är ett känsligt ämne, rasism eller inte...

Men vi har väl varit för slappa med att ta emot invandrare på ett bra sätt och visat vad det är som gäller, värderingar, främlingsfientlighet, kvinnors rättigheter...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En sak som jag är otroligt Pissed Off på:
Utlänningarna kommer till vårat land,dom föräldralösa barnen, blir bortskämda som tokar. Vi har en flyktingförläggning där jag bor.Alla ungdomar som bor där,är mer bortskämda än andra barn.Och sen klagar dom på en, och kallar en rassist,och berättar hur dåligt det är att dom inte får en varsin ångbastu,när man ber dom att flytta sig lite till höger.

Och nu,så får dom tillochmed bygga en Moské,i vårat såå internationella land.
Om vi skulle komma till t.e.x Irak,skulle vi bli skjutna om vi tänkte tanken på att bygga en kristenkyrka!
Om vi kommer till Irak,utan Burka.Blir vi skjutna.

Men dom får komma hit,dom får bygga egna kyrkor,dom får bära Burka.
Men endå klagar dom och vill ha mer!

Det kanske inte passade till ämnet,men jag har varit förbannad på Det här väldigt länge!

(INGET ILLA MENAT)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi måste börja sätta lite regler!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KAT POWAH:

Text

Lite fel men rätt i det stora hela.

Invandrare och i synnerhet muslimer kräver en massa rättigheter dom aldrig skulle vara beredda att ge ut till någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej farbror smart [smile]

KAT POWAH:

Och nu,så får dom tillochmed bygga en Moské,

Saudiarabien som betalar om du menar den dära som alla grinar om.

KAT POWAH:

Om vi kommer till Irak,utan Burka.Blir vi skjutna.

Haha var har du fått det ifrån? väldigt många kvinnor i Irak går ut utan slöja , många kör bil, driver egna företag osv.

KAT POWAH:

Om vi skulle komma till t.e.x Irak,skulle vi bli skjutna om vi tänkte tanken på att bygga en kristenkyrka!

Det finns redan flera kyrkor i Irak. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Jag hoppas att du skojar, annars skriker ditt uttalande hjärntvätt.

Det viktigaste Sverige har är svenskarna. Ingen utlänning kan bli viktigare, eller snarare BORDE bli viktigare.

Var ironisk 🙂


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

De vill förbjuda aborter efter tolfte veckan

DÅ kanske folk fattar att man inte ska knulla som idioter om man inte vill ha en unge när man e 13 bast, och för den delen så fattar de också att man kan ta ett dagenefterpiller eller jag vet inte... SKAFFA PREVENTIVMEDEL?
Jag hade röstat på SD, men inte bara för invandringspolitiken utan för att pengarna vi SLÖSARpå att ta in så jävla mycket folk kan gå till mig, mig, mig, mig!
Och jag funderar på att kalla alla som röstar på moderaterna för jävla horfittkuksugandeslynor för jag tjänar inte på deras politik, precis som folk gör med SD's politik, alla vi är ju jävla rasistsvin nu ju, JÄVLA rolig stämpel någon kan sätta på mig när den vill sådär.
Vad sägs om en demonstrationjävel mot moderaterna? Jag finner fan deras politik kränkande wehh buhuhu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shorty00:

Vad sägs om en demonstrationjävel mot moderaterna?

Om du inte hade betett dig som en idiot så hade du säkert redan känt till att sådana sker på regelbunden basis.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Om du inte hade betett dig som en idiot så hade du säkert redan känt till att sådana sker på regelbunden basis.

Det vet jag, men det är inte alls på samma sätt som mot SD


   
SvaraCitera

KingGurka:

Om du inte hade betett dig som en idiot så hade du säkert redan känt till att sådana sker på regelbunden basis.

Det vet jag, men det är inte alls på samma sätt som mot SD


   
SvaraCitera