Aviseringar
Rensa alla

Ni som sökt högskola till våren...


Ämnesstartare

elverpigen:

Grattis!!

Tack, du med! På vad, förresten?

OF 5:

21plats så har ej höga förhoppningar.

Jag har egentligen ingen koll, men det är väl ganska okej om det finns många platser? Eller det kanske beror på program. Vad har du sökt?

Artie:

åh coolt grattis!vilken kvot kom du in på å med vilket betyg/poäng och vad ska du bli för doktor troru

Står inte, men högskoleprov antar jag. 1,9. Vet inte riktigt vad jag ska bli för doktor, är rätt intresserad av en hel del specialiteter. Endokrinolog kanske, det verkar festligt.

Jag hoppas att du kommer in på någon läkarlinje när det blir dags för dig att söka (det är fortfarande din plan, va?), då kan vi diskutera det och så. Det vore awesome.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Tack, du med! På vad, förresten?

Inget, men går nu i en gymnasieskola som respekterar mig som individ och stöttar istället för att skuldbelägga, känns lika gott som att komma in på högskolan [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Inget, men går nu i en gymnasieskola som respekterar mig som individ och stöttar istället för att skuldbelägga, känns lika gott som att komma in på högskolan

Det låter faktiskt jättebra. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

21plats så har ej höga förhoppningar.

Låter väl inte helt hopplöst? O:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag har egentligen ingen koll, men det är väl ganska okej om det finns många platser? Eller det kanske beror på program. Vad har du sökt?

Dan_the_ironman:

Låter väl inte helt hopplöst?

Sökt brandingenjör, pratade med enhetsansvariga där på skolan och han sa det att det är osannolikt att någon av de som antagits hoppar av. Kanske en eller två men då var han optimistisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom in på det jag ville :--)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Sökt brandingenjör, pratade med enhetsansvariga där på skolan och han sa det att det är osannolikt att någon av de som antagits hoppar av. Kanske en eller två men då var han optimistisk.

Ow, surt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

kom in på det jag ville :--)

Grattis! Vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Sökt brandingenjör, pratade med enhetsansvariga där på skolan och han sa det att det är osannolikt att någon av de som antagits hoppar av.

:/

Dräparen:

kom in på det jag ville :--)

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Grattis! Vad?

Teoretisk Filosofi!! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Teoretisk Filosofi!!

Kul! Är det en kurs eller ett program?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

/

Ey, vad fick du för resultat på högskoleprovet sen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom ej in.. Riktigt oväntat, faktiskt.. Mina mutor var tydligen inte tillräckliga.. Eller kanske de misstänkte trollande från min sida.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läckare, grattis! [party] Ha tungan rätt i mun sen bara, de får ju lätt skit för sina misstag.
Och hur funkar det där med doktor och läkare, blir ni doktorer under utbildningen? Den är väl inte 8 år så tvivlar väl.. Eller är det när ni praktiserat efter examen? orkar ej läsa på om detta..


   
SvaraCitera
höna

kom in på den ända kursen jag ska läsa (natur B) på komvux [crazy]


   
SvaraCitera