Aviseringar
Rensa alla

Ni ungdomar som är i ett missbruk.


Ämnesstartare

Missbruk.

Tycker att ni ungdomar som är i ett missbruk kan skicka ett Pm till mig om ni känner för det. Om ni känner för att prata ut till mig eller om ni mår dåligt så är det bara att skriva så kan jag snacka så mycket ni vill med er. Jag vill verkligen kunna försöka hjälpa er till att välja ett liv som är drogfritt för ert eget bästa. Var inte rädd för att skriva till mig. Har själv varit i ett missbruk i flera år, men tog mig ur det tillslut. Vill verkligen inte att unga fina människor som ni ska hamna i ett missbruk eller gå djupare in i ett eftersom ni har så mycket framför er. 

Var inte rädd för att skriva, jag kommer alltid finnas för er som vill ha stöd, ge er motiverande samtal och hjälp.

Ni som mår dåligt över något kan också skriva, det behöver inte vara missbruk inblandat utan ni kan skriva till mig och jag hjälper er så gott jag kan. 

Orsaken till varför jag skriver detta här är för att jag har hjälpt en del personer med att kommer över depressioner och missbruk. De säger att jag är bra på att förstå och att jag är bra på att se lösningar i problem.  Jag är en väldigt empatisk och hjälpsam person. Så tveka inte, skriv till mig och jag kommer hjälpa dig så gott som jag kan. Ingenting är för dumt att fråga om.

Jag dömer ingen och alla är välkomna oavsett vad det än som ligger och trycker hos dig.

Hjärta Mvh Hjärta


   
Citera
reben

tar du betalt elr


   
SvaraCitera

är det inte bättre om de söker hjälp av människor som är utbildade för att ta han om den här typen av problem istället?


   
SvaraCitera

håller på att supa mig sönder och samman 

har dock endast den diskussionen med flaskan

lite jävla traditionsenlig får man fan vara här i livet


   
SvaraCitera
penja

Trodde du var jätteung? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skäms över er som inte tar detta seriöst när jag endast försöker att hjälpa. Det krävs inte 50 års utbildning för att kunna va bra på att se lösningar på problem. Försöker erbjuda mig att hjälpa folk här men ni verkar bara tro att detta är någon jävla lek. Väx upp vissa av er.

Skiter i detta.


   
SvaraCitera

Jag och fröken alkohol har en förträfflig relation till varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
tar du betalt elr

Va i helvete tror du människa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråd kan låsas.


   
SvaraCitera

ibland dricker ja så mycket te att ja måste gå på toa hela natten LedsenHjärta


   
SvaraCitera

Hade du förväntat dig enbart välvilliga och seriösa svar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
ibland dricker ja så mycket te att ja måste gå på toa hela natten LedsenHjärta

Det du gör nu är att du ger mig en bitchslap. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Hade du förväntat dig enbart välvilliga och seriösa svar?

Ibland finns det faktiskt folk som vill ha någon att snacka med. Någon som inte har vänner eller någon dom kan vända sig till. Jag ville erbjuda mig att lyssna på allt vad folk hade att säga och skriva med personen så mycket som den ville. 
Men du har rätt. Denna sidan är bara oseriös från grund och botten. Kanske borde skapa en tråd som handlar om kiss & bajs för att underhålla Um användarna till fullo.


   
SvaraCitera
reben

BlåaÖgon:

Va i helvete tror du människa?

ville bara kolla. va tar du per timme då. 


   
SvaraCitera

BlåaÖgon:

Det du gör nu är att du ger mig en bitchslap. 

jag är lite emo och sur idag förlåt LedsenHjärta


   
SvaraCitera