Aviseringar
Rensa alla

Ni vita försvinner


Ämnesstartare

Spartakus:

Nej, dom blir snygga mulatter! [smile]

^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Tråkigt troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ha ett mulattbarn. Men skulle vara så hiskeligt avundsjuk på den på somrarna. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

den

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

[bigsmile]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartman:

Kommer ni våga låta er döttrar gå ute på kvällen när jag och mitt svarta folk kommer vara ute efter och våldta dom?

Tänker ej skaffa barn så det är lugnt.


   
SvaraCitera

Du mår inte bra.


   
SvaraCitera

Babydoll:

100 spänn på att du är vit och sverigedemokrat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mmmmm om några år är jag svart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asiaterna är fler än resten av oss tillsammans. Är du inte rädd att de ska våldta dina barn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En vit är ändå 100 gånger smartare än en neger, så vi behöver inte oroa oss så mycket ännu för att ni skall ta över världen. Ni kan ju fortsätta döda och våldta varandra ett tag till, så kan vi se sen när fått sisådär ett par miljoner år till att utveckla era hjärnor på, om ni kanske kan ta makten från oss vita[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öööh.. Jag vill ha en sån här mörkhyad chokladboll. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Asiaterna är fler än resten av oss tillsammans. Är du inte rädd att de ska våldta dina barn?

Asiater våldtar inte. Det gör vi [bigsmile]


   
SvaraCitera
oktan

Vi kommer inte försvinna så nu blev du nog ledsen! Det är som den här tråden som föder en sönderknarkad laserman som inte fattar nånting. De skjuts mot lågpannor i malmö som alldrig förr så jag kan sätta min ena strumpa på att det sprider sej till både göteborg & fjollträsk om några år. När du skriver ni ska ta över blir folk irriterade, sitter nu någon av pillersmaskarna här på um & ser vad du skriver så kan dom kanske få för sej leka lasermannen då de har knarkat sönder hjärnan & vet inte bättre. Tack för för mej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktan:

så jag kan sätta min ena strumpa på

[y]

oktan:

Tack för för ej.

[bigsmile]


   
SvaraCitera