Aviseringar
Rensa alla

NiklasWs favoritlåtar


Ämnesstartare

Vad tycker du om Johnny Rebel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske bara ville dela med sig?

Vad tycker du om den här låten då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sämst mann1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: absoluta favoritlåtar i världen

Jag begriper verkligen inte hur man kan tycka Ultima Thule är bra, oavsett vad man har för värderingar. Det är rent skräp även om de sjunger om Sverige. Galen


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaja: Så meta att som nationalist tycka om låtar som handlar om Sverige snarare än typ folkmusik som är ett mer direkt uttryck för landets historia och kultur. Obs ingen kritik, bara en reflektion.

Det är så den nya generationen nationalister är. Vi kan ju knappast gå runt och lyssna på gamla låtar från 50-talet. Gäller att ta in nationalismen i den nya tidseran. Nationalism 2.0.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tung bror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Vad tycker du om

Bra svung och rytm i låten. Får en att vilja skaka lite på rumpan. Men man saknar djupet i låten. Ger en inte särskilt mycket känslor, finns inget budskap. Påverkar inte en särskilt mycket. 

Kudhos:
och

Sticker ut, går mot strömmen, därför får den ett +, men annars är den mest skrikig och dålig. Ger en inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfotavisan av Ultima Thule <33


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom efterfrågan fanns så kommer jag garanterat bedöma och tycka till om låtar ni postar i tråden. Så vill ni veta vad jag tycker är det bara att skriva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste jag länka från youtube


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Får en att vilja skaka lite på rumpan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Gillar du HEL?

När jag sökte på youtube kom det bara fram massa hårdrock. Avskyr hårdrock, för det mesta iallafall. Allt låter ju mer eller mindre likadant. Har jag hittat rätt HEL så ogillar jag HEL starkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:
måste jag länka från youtube

Sicce måste ingenting. Skriv ba.


   
SvaraCitera

Gillar du Svensk ungdom? Völund smed? Njord?
De mer "radikala" banden, vad tycker du om dem? Tänker på Fyrdung, Vit legion, Nothung. 


   
SvaraCitera