Aviseringar
Rensa alla

Nintendo DS


minimojen:

hur gammalt är det? skick? pris isf?

Rätt gammalt, kanske köpte det för 1-2 år sen. Men knappt använt faktiskt, kanske som om jag haft det i 3 månader! Skulle kunna släppa det för 1500kr kanske? Då är det ett nytt chip, minneskort 2gb och lite random fodral och sånt som hänger med!

(vet inte om detta är tillåtet enligt UM's regler, sorry för det isåfall!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extricity:

Rätt gammalt, kanske köpte det för 1-2 år sen. Men knappt använt faktiskt, kanske som om jag haft det i 3 månader! Skulle kunna släppa det för 1500kr kanske? Då är det ett nytt chip, minneskort 2gb och lite random fodral och sånt som hänger med!

hm, färg? (inte för att det egentligen spelar någon roll) vad kostade det när du köpte det? (allt som allt alltså)


   
SvaraCitera

minimojen:

hm, färg? (inte för att det egentligen spelar någon roll) vad kostade det när du köpte det? (allt som allt alltså)

haha, den är vit, mycket fint xD Det kostade nog runt 2000, minst, inte riktigt säker. Chipet är iaf helt nytt, köpte det förra månaden för 300kr, tänkte att jag skulle börja spela igen men blev aldrig av. Det funkar helt felfritt, bara tanka spel och dra till minneskortet och börja spela helt utan krångel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extricity:

haha, den är vit, mycket fint xD Det kostade nog runt 2000, minst, inte riktigt säker. Chipet är iaf helt nytt, köpte det förra månaden för 300kr, tänkte att jag skulle börja spela igen men blev aldrig av.

Extricity:

Det funkar helt felfritt, bara tanka spel och dra till minneskortet och börja spela helt utan krångel.

ok, vitt elr rosa är det jag vill ha så. hm, vill nog ha större minneskort, men låter ju asbra, funderar på att köpa ditt. skulle ja kunna få köpa det utan minneskortet?


   
SvaraCitera

minimojen:

ok, vitt elr rosa är det jag vill ha så. hm, vill nog ha större minneskort, men låter ju asbra, funderar på att köpa ditt. skulle ja kunna få köpa det utan minneskortet?

Kan du få göra om du tycker det! Men spelen tar inte alls mycket plats, det är isåfall om du ska ha filmer och musik som det tar mycket plats. Men kan väl kapa en 50-lapp på priset om du inte vill ha det xD kostar inte så mycket med ett nytt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extricity:

Kan du få göra om du tycker det! Men spelen tar inte alls mycket plats, det är isåfall om du ska ha filmer och musik som det tar mycket plats. Men kan väl kapa en 50-lapp på priset om du inte vill ha det xD kostar inte så mycket med ett nytt!

har kollat runt lite på pris på minneskort och så nu, ett minne på 2 gb räckert iaf till en början, kan ju ha spel på det o köpa ett till om jag vill ha filmer och musik.

Är intresserad av att köpa det, men har inte pengar just nu "/


   
SvaraCitera

minimojen:

har kollat runt lite på pris på minneskort och så nu, ett minne på 2 gb räckert iaf till en början, kan ju ha spel på det o köpa ett till om jag vill ha filmer och musik.

Är intresserad av att köpa det, men har inte pengar just nu "/

Gör så! Kan skicka ett PM med min msn så du kan kontakta mig senare om du får lust att köpa det! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extricity:

Gör så! Kan skicka ett PM med min msn så du kan kontakta mig senare om du får lust att köpa det! [smile]

toppen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera