Aviseringar
Rensa alla

Nintendo WiiU


Ämnesstartare

Någon här som spelar? :3

Adda isf mitt ID @MartinMilk
Spelar för det mesta black ops 2 och sonic all star racing transformed online (:


   
Citera
Ämnesetiketter

Inte än. Ska fixa sen.

Pga.

Måste spela Pikmin.


   
SvaraCitera

Funderar på att skaffa en lite senare när de gått ner lite i pris och jag har stålars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Funderar på att skaffa en lite senare när de gått ner lite i pris och jag har stålars.

Ja att vänta tills man har cash är ju ett måste hih. Men ett WiiU är knappast dyrt. Du kan hitta en för runt 2600 som är extremt billigt för en next gen konsol [rolleyes]


   
SvaraCitera

CrystalUnicorn:

Ja att vänta tills man har cash är ju ett måste hih. Men ett WiiU är knappast dyrt. Du kan hitta en för runt 2600 som är extremt billigt för en next gen konsol

Har dock en hel del annat att lägga pengarna på som jag prioriterar högre, sen så har jag inte så mycket tid att spela tv-spel heller.


   
SvaraCitera

Äger inga av de spelen man kan väl adda senare ikväll när jag kommer hem! Ska skaffa black ops 2 iaf men oklart om det blir till Wii u. Men blir mer och mer förälskad i konsolen så det kanske blir det till slut ändå.

Spelar mest Tekken just nu och inte ens kollat om det går spela online men det kanske det gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Äger inga av de spelen man kan väl adda senare ikväll när jag kommer hem! Ska skaffa black ops 2 iaf men oklart om det blir till Wii u. Men blir mer och mer förälskad i konsolen så det kanske blir det till slut ändå. Spelar mest Tekken just nu och inte ens kollat om det går spela online men det kanske det gör.

Har beställt Tekken! Och ja det går att spela det online [smile]


   
SvaraCitera

CrystalUnicorn:

Har beställt Tekken! Och ja det går att spela det online

Härligt! Riktigt bra spel. 🙂

Inte adddat än men ska fixa nu ikväll när tid ges tänkte jag!


   
SvaraCitera

El Guaje:

lack ops 2 i

Får jag säga upp bekantskapen med dig nu? [smile]


   
SvaraCitera

Xisco:

Får jag säga upp bekantskapen med dig nu?

Får du väl om du blir lycklig av det! Men varför? Får man bara spela battlefield i den värld lr!!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Får man bara spela battlefield i den värld lr!!

JA!


   
SvaraCitera

Xisco:

JA!

Man kan väl spela både och. LR! Vad tusan gör du den dagen du tröttnar på battlefield. :S

Trodde fanboys var utdöda men hepp! =)


   
SvaraCitera

El Guaje:

Vad tusan gör du den dagen du tröttnar på battlefield. :S

Tittar på film!
Eller spelar FIFA!

El Guaje:

Trodde fanboys var utdöda men hepp! =)

Jag är iof inte så mycket fanboy :$


   
SvaraCitera

Xisco:

Tittar på film!
Eller spelar FIFA!

Okej ja låter ju inte helt orimligt att man kan fortsätta med det livet ut!

Xisco:

Jag är iof inte så mycket fanboy :$

Jo men snälla! Vill att du ska vara det.


   
SvaraCitera

Jag måste ha Rayman Legends, och HD-piffningen av Wind Waker ser härligt ut. Någon gång ska WiiU inskaffas.


   
SvaraCitera