Aviseringar
Rensa alla

nirvana återförenas inatt


Lounge
Ämnesstartare

svensk tid

för att spela en konsert som hålls för att minnas sandy offrerna (stormään)

vet ni hur stor detta är?

bara ett undantag: paul mccartney tar cobains plats

men.. ändå.. krist och dave back togheter playing nirvana songs woppaaaaaaaa

ngn annan som är excited över detta?

stream finns här:

http://www.billboard.com/news/paul-mccartney-joins-nirvana-for-sandy-concert-100...


   
Citera
Ämnesetiketter

7.30, när blir det typ klockan tre någonting? Kanske värt att se ändå, nattlig liveteve med termos och en aura av nördighet är så mycket mysigare än vanligt tittande, med nirvana också holy fuck. Hade hellre sett kanske Mark Lanegan som frontman dock.


   
SvaraCitera

hade hellre sett typ scott weiland som sångaren men det blir skoj ändå

önskar pennyroyal tea och come as you are


   
SvaraCitera

Lounge:

aul mccartney tar cobains plats

määhhallå då äre ju ingen återföreniing


   
SvaraCitera

Lounge:

ngn annan som är excited över detta?

Jag är inte det, men tänkte på dig när jag läste om det. [y]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed:

7.30, när blir det typ klockan tre någonting? Kanske värt att se ändå, nattlig liveteve med termos och en aura av nördighet är så mycket mysigare än vanligt tittande, med nirvana också holy fuck. Hade hellre sett kanske Mark Lanegan som frontman dock.

tror det.. stod ju på streman när det började iaf. fan, vill sitta uppe. men har varken godis eller tid imorgon (måste vara pigg, iaf, ska plugga). men vore skitmysigt.

nja, lanegan vet jag ej. skulle nog hellre se någon av 90-tals grungens giganter.. cornell eller vedder. mest för att de kommer ifrån samma hoods och genre. nuvarande alice in chains sångaren kanske. röstmässigt skulle silverchair sångare passa. eller någon ifrån pixies, om de nu lever. men! finns ingen som kan ersätta cobain.

Schism:

önskar pennyroyal tea och come as you are

känner att jag kommer böla vilken låt de än kör. inte för att jag kan böla, men ändå 😛

om jag ska önska låtar.. de du skrev är jävligt fina klassiker. men det skulle vara fint om de körde något med mer ös i, som aneurysm eller territorial pissings. om det var kurt som sjöng skulle det dock vara mycket lättare.. vet inte om mccartney kommer bli en besvikelse. skulle vilja se sliver och dive om de görs lika rått som jag har sett de inspelat live.

dave skulle kunna sjunga? dave! vore rätt fint om han körde marigold.

OF 5:

määhhallå då äre ju ingen återföreniing

nä men så nära återförening som är fysiskt möjligt


   
SvaraCitera

Schism:

önskar pennyroyal tea och come as you are

Önskar en farbror och en kopp te till detta. ^^


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

davvelito:

Jag är inte det, men tänkte på dig när jag läste om det.

gulle durå!


   
SvaraCitera

Lounge:

gulle durå!

aa jag vet hörru


   
SvaraCitera
höna

ganska så fett


   
SvaraCitera

Lounge:

svensk tid

för att spela en konsert som hålls för att minnas sandy offrerna (stormään)

vet ni hur stor detta är?

bara ett undantag: paul mccartney tar cobains plats

men.. ändå.. krist och dave back togheter playing nirvana songs woppaaaaaaaa

ngn annan som är excited över detta?

stream finns här:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helt fantastiskt


   
SvaraCitera
sincan

fett!


   
SvaraCitera

men jag jobbar i natt. [mad]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

ceka92:

men jag jobbar i natt.

lär ju finnas på youtube sedan.. alltid 1 tröst


   
SvaraCitera

Lounge:

tror det.. stod ju på streman när det började iaf. fan, vill sitta uppe. men har varken godis eller tid imorgon (måste vara pigg, iaf, ska plugga). men vore skitmysigt.

7.30 eastern stod det tror jag, är väl 6 timmars skillnad eller något sånt.

Lounge:

nja, lanegan vet jag ej. skulle nog hellre se någon av 90-tals grungens giganter.. cornell eller vedder. mest för att de kommer ifrån samma hoods och genre. nuvarande alice in chains sångaren kanske. röstmässigt skulle silverchair sångare passa. eller någon ifrån pixies, om de nu lever. men! finns ingen som kan ersätta cobain.

Men fan Lanegan faller också in i den kategorin med screaming trees, Cornell eller Vedder är för starka ikoner för sina grungeband för att ta den platsen tror jag.


   
SvaraCitera