Aviseringar
Rensa alla

nirvana återförenas inatt


deteD:

Önskar en farbror och en kopp te till detta. ^^

Kom då. 😉

I'm so tired I can't sleep. 😉


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed:

7.30 eastern stod det tror jag, är väl 6 timmars skillnad eller något sånt.

ah då börjare väll halv två?

dazed:

Men fan Lanegan faller också in i den kategorin med screaming trees, Cornell eller Vedder är för starka ikoner för sina grungeband för att ta den platsen tror jag.

vet inte, aldrig fallit hundra för hans musik bara. nja.. de har ändå ett starkt band till cobain eftersom d kände varandra. det jag skulle tycka var fint. mccartney känns lite som någon som trampar in där och sjunger covers.. okänsligt [cry][cry] men kanske blir skitbra. men jag e skeptisk. jag hoppas. för att hedra kurtan.


   
SvaraCitera

Aamen det är så jävla stort!! Var tvungen att smita hem tidigare idag för att jag inte visste tidän!! Kunde ju ha missat.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Aamen det är så jävla stort!! Var tvungen att smita hem tidigare idag för att jag inte visste tidän!! Kunde ju ha missat.

vad fint engagemang hörru =) vore rätt najs att se tillsammans ändå??


   
SvaraCitera

EST är 6 timmars skillnad.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

älskar denna livespelning


   
SvaraCitera

Lounge:

et inte, aldrig fallit hundra för hans musik bara. nja.. de har ändå ett starkt band till cobain eftersom d kände varandra. det jag skulle tycka var fint. mccartney känns lite som någon som trampar in där och sjunger covers.. okänsligt men kanske blir skitbra. men jag e skeptisk. jag hoppas. för att hedra kurtan.

Ja men han kände Lanegan också, brevväxlade osv, har sett en del brev i Cobains publicerade anteckningsböcker.
McCartney håller jag med dig om men popälskaren Cobain skulle nog vara stolt om en Beatle tog på sig hans kostym för en kväll iofss.

Lounge:

h då börjare väll halv två?

Lounge:

ah då börjare väll halv två?

Sant!


   
SvaraCitera

ingen cobain, inget nirvana


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed:

Ja men han kände Lanegan också, brevväxlade osv, har sett en del brev i Cobains publicerade anteckningsböcker.

detta visste jag ej!

dazed:

McCartney håller jag med dig om men popälskaren Cobain skulle nog vara stolt om en Beatle tog på sig hans kostym för en kväll iofss.

gillade cobain beatles? minns jag ej


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

Schism:

Kom då. 😉

I'm so tired I can't sleep. 😉

Du får hämta mig eller betala en taxi! [sad]


   
SvaraCitera

Lounge:

vad fint engagemang hörru =) vore rätt najs att se tillsammans ändå??

Jag är känd för mitt fina engagemang i alla lägen. Amen visst vore dä?? =)


   
SvaraCitera

Lounge:

gillade cobain beatles? minns jag ej

Jo det var en influens definitivt.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed:

[love]

nja, njä


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Jag är känd för mitt fina engagemang i alla lägen. Amen visst vore dä?? =)

iaf när det gäller se nirvana! ja, men är ju en dag imorgon också. f'ck kunde inte plugga idag pga. inte fått böckerna. sköt upp seminariet imrogon tills på fredag. hoppas verkligen jag får böckerna imorgon så jag kan plugga....

dazed:

Jo det var en influens definitivt.

aldrig tänkt på detta 😛


   
SvaraCitera