Aviseringar
Rensa alla

nmanradnävnA's frågetråd


Ämnesstartare

Jag har så många frågor jag vill ha svar på........

1. Är det konstigt att man har det svårt att komma i vaginalt samlag? Har ni haft problem med det och överkommit det eller hur har ni gjort?

2. Hur hittar man g-punkten? Kommer ni när ni stimulerar g-punkten? Hur gör ni när ni gör det?

3. När jag onanerar och når orgasm kan jag inte fortsätta stimulera underlivet, alltså göra någonting annat än att låta "orgasmen ta över". Men i samma stund som jag slutar så upphör orgasmen nästan direkt, jag har aldrig haft en orgasm längre än 2-3 sekunder. Förstår inte när vännerna pratar i 10-20-30-40 sekunders orgasmer. Kan man verkligen vara på topp så lång tid? Jag kan få 10 stycken inom loppet av 15 minuter istället för en enda stor lång orgasm och det är lite tröttsamt. Har ni haft det här problemet, hur gjorde ni för att förlänga era orgasmer? Knipövningar?


   
Citera
Ämnesstartare

1. Många tjejer kommer icke genom vaginalt samtal.

2. Ingen aning, är icke b-rud. Svårt att känna då!

3. Ingen aning om hur det är för tjejer, men killar slaknar ju rätt fort efter en gång...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Nej, många kvinnor behöver ytterligare stimulering vid penis-vaginala samlag.

2.  http://sv.wikipedia.org/wiki/G-punkten Finger upp 7-8cm något tror jag, en bula som du känner om du kör "komsi"-tecken med fingret. Vanligtvis inte.

3. Har du experimenterat med andningen när du kommer? Dvs du håller inte andan eller andas snabbare utan försöker hålla samma andningsrytm som tidigare under onanin. Ska vara bra för orgasmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sämst svar från mig. Men ett svar är alltid ett svar liksom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sant! Tack för tankarna.

Gruvan: Men ett svar är alltid ett svar liksom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan tilläggas att man kan stimulera olika punkter olika mycket med diverse ställningar. Iirc blir det mer klitorisstimulans om du drar ihop benen lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har jag inte! Håller oftast andan och spänner kroppen så mycket att jag blir högröd i ansiktet, nära inpå orgasm. Ska experimentera lite med det. Tack för tankarna.

DeathByLawnmower:
3. Har du experimenterat med andningen när du kommer? Dvs du håller inte andan eller andas snabbare utan försöker hålla samma andningsrytm som tidigare under onanin. Ska vara bra för orgasmer.


   
SvaraCitera

1. Nej vaginala orgasmer är ovanligt och något jag aldrig upplevt varken med partner eller mig själv

2. Öh, har inte riktigt klurat ut det där själv eller tror inte jag hittat rätt

3. Jag är typ askänslig så fort jag nått orgasmen och tycker det är obehagligt att bli berörd där en stund efter åt, har inte koll på hur lång tid dock. Men jag tror jag har typ 10 sek orgasm, och jag tror inte jag gör något speciellt för det? Inte vad jag tänker på i alla fall.

Haha givande svar jag gav.


   
SvaraCitera