Aviseringar
Rensa alla

nnnååån ? 🙁


Ämnesstartare

Åh snälla någon äter sötsaker för mycket . Kan verkligen inte kontrollera det .. någon som kan hjälpa ? Tips.

Sen Har ärr på vänster arm vill få bort dom , har andvänt cicatrix .. men ärren syns liter mer nu 🙁 

Hur får man längre hår ? 

Hur går man ner i vikt snabbare.. 


   
Citera
Ämnesstartare

Vad väger du och var kommer ärren ifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väger runt 60-70 ... men liksom ser inte ut som ja väger.. ärren skärrde mig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja                 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var dumt. Varför skar du dig? Låt ärren bli en läxa, du uppskattar dem med tiden. Jag har cigarrettbrännmärken som är närmare sex år gamla men vi är vänner nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har hört att man kan ta locobase på ärr så bleknar dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får längre hår om du tar hand om det. Tvätta inte för ofta, använd inte dåliga produkter, inte värme såsom hårblåst osv, borsta inte för mycket. Se till att klipp topparna då och då så håret inte blir slitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att sluta äta sötsaker måste du försöka ha själdisciplin. Hitta ett mål, fokusera på målet, ät en frukt om dagen, drick mycket vatten ca 8 glas om dagen (det är oftast för att man dricker för lite vatten som man blir sugen på något sött eller känner sig hungrig)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur lång är du och vad väger du? För att gå ner i vikt ska du äta nyttigt och tillräckligt med proteiner och vitaminer. Se till att äta 3 mål om dagen, du kan även ha mellanmål som en frukt eller liknande i mellan måltiderna. 

Frukost ska vara en stor måltid, lunch också rätt så stor, det du äter under kvällen ska vara mindre och se till att äta ca 1-2 timmar innan du ska sova. Ät inte senare för då kommer du inte kunna sova. Sömnen är väldigt viktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

först så slutar du äta sötsaker sen tränar du o sen ge fnö i att klippa dig problem solved


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du vill gå ner i vikt så får du börja med sötsakerna! Istället för att äta sötsaker så kan du äta morötter eller gurka? Jag dippar morötter i dip osv. Mycket godare och bättre! Men på helger så är det ok att äta sötsaker tycker jag. Men det är inte så bra mitt i veckorna! Träna också iallafall ett par gånger i veckan. Motion måste man ha.

Ärren kan jag inte hjälpa dig med. Men om du skadar/har skadat dig själv så behöver du hjälp! Även om ärren försvinner så kommer det inte förändra saken att du faktiskt har skadat dig själv med vilje.

Du måste ta hand om ditt hår om du vill att det ska växa. Men det tar tid helt enkelt! Jag föreslår att du inte plattar håret allt för mycket osv. Klipp då o då så det inte blir slitet. Sedan så är det bara o vänta!


   
SvaraCitera