Aviseringar
Rensa alla

no fap december


Ämnesstartare

jag håller just nu på med no fap december. vilket egentligen innebär att jag inte håller på 😀

det går alltså ut på att inte runka eller ha sex på hela december och det går utmärkt.
jag har börjat märka av vissa intressanta bi-effekter, jag har börjat tänka som när jag var 15 och det är helt fantastiskt, jag tänder nu på ingenting, att bara ana string-trosor gör mig tänd, ana side-boob osv.
Jag blir tillochmed kär i filmkaraktärer och hade om jag haft ork satt upp affischer på mitt rum på sharon tate i filmen vampyrernas natt.
nostalgi-trippen har varit fantastisk men enligt freud ska man ju bli kreativ när man är sexuellt frustrerad. men någon kreativitet har jag inte märkt av. jag har bara fått svårt att somna på nätterna.

så nu äntligen till min fråga. är det någon annan som medvetet hållit sig kysk som upplevt andra effekter eller vet när kreativiteten kickar in?

samt förstörs hela grejen när jag om ungefär 4 dagar kommer komma i kalsongerna under natten?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

att du gör det övh är skamligt


   
SvaraCitera

glöm det, julafton kl 15 är most epic fapmoment


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det verkar ju onödigt kan jag tycka och det är nog bättre att ejakulera under förberedda förhållanden än i sömnen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läskigt är vad det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter ovärt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

låter ovärt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

låter ovärt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skulle aldrig klara denna kalla mörka månad utan självbefläckelse, hela grejen

enhimmelskdrog:

låter ovärt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har funderat på om man kan vänja sig av vid sexuella tankar helt, dvs. ta det ett steg längre. Men tror icke det går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skulle man ens............

UndercoverBrother:

nostalgi-trippen har varit fantastisk men enligt freud ska man ju bli kreativ när man är sexuellt frustrerad. men någon kreativitet har jag inte märkt av. jag har bara fått svårt att somna på nätterna.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns som att alla månader är "no fap"
jobbigt enligt mig.


   
SvaraCitera
blum
 blum

vad äckliga killar är egentligen 🙁 måste hålla på o snuska sig, annars snuskar sig kroppen av sig själv till slut. smutsiga varelser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

vad äckliga killar är egentligen 🙁 måste hålla på o snuska sig, annars snuskar sig kroppen av sig själv till slut. smutsiga varelser.

samma sak med kiss och bajs [no-no]


   
SvaraCitera