Aviseringar
Rensa alla

No pants subway ride


Punda:

det är kul?

Jo jag förstår att vissa tycker att det är kul och spännande men utöver det, varför?


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Jo jag förstår att vissa tycker att det är kul och spännande men utöver det, varför?

Varför måste det finnas någon annan anledning? Man ska göra saker som är roliga.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Evenemanget är inte i Sverige utan i NY (New York) så du kan gå ut utan att det blir problem. Ingen skulle ändå göra något sådant i Sverige såhär års iaf Speciellt eftersom att det är så kallt! Blink

Det skulle ju vara i Stockholm? Och jo det tror jag nog. Var några förra året jag såg mins jag.


   
SvaraCitera

Sluta uppmana amerikanernaIcke!


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

Det skulle ju vara i Stockholm? Och jo det tror jag nog. Var några förra året jag såg mins jag.

Ah så pass, ja då är det nog bäst att hålla sig hemma dådå!


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

Det skulle ju vara i Stockholm? Och jo det tror jag nog. Var några förra året jag såg mins jag.

Smart jag är som unviker infon att ''evenemanget pågår även i ett dussintal städer runt om i världen'' men iaf jag tror nog ändå att folk inte är så på att vara ute när det är -10 grader ute eller vad de nu är även om det nu är varmare nere i tunnelbanan. Nu när jag väl tänker efter så borde det bara förbjudet att springa omkring utan byxor då det borde räknas som att man blottar sig.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Smart jag är som unviker infon att ''evenemanget pågår även i ett dussintal städer runt om i världen'' men iaf jag tror nog ändå att folk inte är så på att vara ute när det är -10 grader ute eller vad de nu är även om det nu är varmare nere i tunnelbanan. Nu när jag väl tänker efter så borde det bara förbjudet att springa omkring utan byxor då det borde räknas som att man blottar sig.

Då borde ju shorts också förbjudas? Många shorts är så korta som killarnas kalsonger.


   
SvaraCitera
Berit

trevlig-snubbe:

Smart jag är som unviker infon att ''evenemanget pågår även i ett dussintal städer runt om i världen'' men iaf jag tror nog ändå att folk inte är så på att vara ute när det är -10 grader ute eller vad de nu är även om det nu är varmare nere i tunnelbanan. Nu när jag väl tänker efter så borde det bara förbjudet att springa omkring utan byxor då det borde räknas som att man blottar sig.

videon visade att folk även tog av sig i tunnelbanan tom i tåget


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

Då borde ju shorts också förbjudas? Många shorts är så korta som killarnas kalsonger.

Sant, dock är dem inte lika revealing som ett par kalsonger/trosor är.


   
SvaraCitera

Berit:

videon visade att folk även tog av sig i tunnelbanan tom i tåget

haha, Känns lite smått otrevligt dock att folk klär av sig på tåget och på perongen, lite som att de ska blotta sig men de visar ju bara benen och inte mer så det är ju bra. Lite smått otrevligt att sätta sig på en plats där någon har suttit med bara kalsongerna menmen, det finns ju värre saker som kan hända.


   
SvaraCitera

wtf.jpeg


   
SvaraCitera

så många vita vader


   
SvaraCitera

eftersom som nyttotänket saknas får alltså detta jippo 1/10 hotellbiblar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som sett något?


   
SvaraCitera

Nej nu får de ta och bete sig.


   
SvaraCitera