Aviseringar
Rensa alla

* Nöff Nöffeli Nöff Nöff * Hej en Välkomnads-presentantörtråd för mej som heter NÖFFE! [smile]


Ämnesstartare

Hej är glad för att vara Medlem på denna omtalande sida. Hoppas ni tillåtar jur att hänga här. Min lille+brossa Gnägge säger att det är Ok så länge man är en Diskret kommunity medlem.
Såååååå ha ha hej Hur ska Jag börja? Inte med Börjare iaf!!!! För jag äter ej Kossa Kött jag äter SALLAD som nöffenöffare som jag gör...

Mitt namn är Nöffe och jag är ELVA nöffesnurr. Mina intressen är : Rulla i Lera med mera. ( rimmade ha ha ) med mina brossor Kwacke o Gnägge , Flirrta med hone-nöffare , Sitta i trädgården o lukta på blommer spesiellt en Blomma som heter Maskros för Mask är fin jur Ros är fin färj. Ej Trädgård DOCK som en Gård med Träd AVSKYR träd de är JOBBIGA för de skymmer Solen jag tkr ej om KALLA VINDAR ... då får jag en RUGGI kall vind genom kroppen ...

Jag har gjort en Dickt som Gnägge Tipsa mej om att man ska göra i en Välkomnads-pres

Jag gillar ej Julen
För då blir mina Nöffe grisar kalla om Mulen
Pga slacktas så de på din tallrik hamnar
Men ja hamnar i min familjs famnar
Pga jag ägs av en Snäll typ som värnar om djurens rät
h*n heter SPindelnät
aren

HERÅ
säg hjärna va ni tkr om mej OBS endast snälla annars tänker jag anmäla er till en boss på denna kommunity ok??


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nöffe:

HERÅ säg hjärna va ni tkr om mej OBS endast snälla annars tänker jag anmäla er till en boss på denna kommunity ok??

På din användarsida har du möjlighet att skriva en presentation om dig. Använd den funktionaliteten istället[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej spindelnätaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll


   
SvaraCitera

Nöffe:

HERÅ
säg hjärna va ni tkr om mej OBS endast snälla annars tänker jag anmäla er till en boss på denna kommunity ok??

Fjantig liteen skit

höhö troll troll troll

töööööööönt

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöff


   
SvaraCitera

Det är synnerligen imponerande att se en gris som kan hantera det svenska språket och en dator så som du gör. Ditt språk måhända vara undermåligt om jag man jämför med en människa, men för en gris är det oklanderligt.

Säg mig, Nöffe, vart lärde du dig detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ere angelize som trolalr ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej Gnägge du är varmt välkommen in i detta forum! Jag är själv nyss inne kommen och jag säger att det verkar vara trevligt minst sagt. Varför trevligt undrar ni då? Jo på grund av alla människor och djur som lever i symbios.


   
SvaraCitera

Tubsockan:

ere angelize som trolalr ??

Varför just hon[confused][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej nöffe, jag är kär i din ägare [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Varför just hon

pratade ej med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][love]


   
SvaraCitera

Tubsockan:

pratade ej med dig

Vill veta endå[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Vill veta endå

d får du inte


   
SvaraCitera