Aviseringar
Rensa alla

Nördbeteende


Ämnesstartare

Jag har ibland försökt chargat någon irl, efter att ha spelat för mycket warrior. Innan det kopplar att ja inte alls sitter vid datorn.

Ibland när jag ser någon bakifrån får jag lust att lägga ett hs på dom, fast det känns mest skrämmande.

Har ni råkat gjort något sådant?[cute]


   
Citera
Ämnesstartare

wat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolinedalberg:

Ibland när jag ser någon bakifrån får jag lust att lägga ett hs på dom, fast det känns mest skrämmande.

Lol, jämt varje dag hela tiden. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Lol, jämt varje dag hela tiden.

Nej men ärligt, de borde finnas fler som är skadade av datorspel[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag trollar på fyllan. irl, alltså. samt, vill alltid posta facepalms när folk beter sig som idioter, och glömmer bort att inte alla är bekanta med de uttryck som används på sidor som jag vanligen hänger på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte, jag minns oftast inte vad jag gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det jobbiga är när man vaknar av ett ens flickvän försöker sexa upp en när man haft en spelkväll. Blir ju ofta så att drömmarna fortsätter och man blandar ihop spelmekanik och sexmekanik.

Har haft sex med många alvprinsessor i mina dagar, ska ni veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolinedalberg:

Nej men ärligt, de borde finnas fler som är skadade av datorspel[rolleyes]

Jag menade allvar ju. [sad]


   
SvaraCitera

TV o dataspel sakadar ingen [no-no] tro inte på sånna lögner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

jag trollar på fyllan.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

[love]

vadå, det stämmer! jag är universellt hatad i så många kretsar att jag förlorat alla förhoppningar om att någonsin träffa någon som inte har någon bekant som hatar mig. men det är okej, jag gillar det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

vadå, det stämmer!

Ja jag tror dig

mörknäs:

! jag är universellt hatad i så många kretsar att jag förlorat alla förhoppningar om att någonsin träffa någon som inte har någon bekant som hatar mig. men det är okej, jag gillar det. [smile]

Hatar de dig för att du trollar? När jag gör det (inte bara på fyllan!) brukar folk tycka att jag är kul, lite söt, konstig. Vet inte riktigt. Hittar mest på roliga snälla saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Hatar de dig för att du trollar? När jag gör det (inte bara på fyllan!) brukar folk tycka att jag är kul, lite söt, konstig. Vet inte riktigt. Hittar mest på roliga snälla saker.

då trollar du dåligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag spelade world of warcraft för några år sedan så kom jag på mig själv att gå och tänka att jag skulle göra entangling roots på bilar och cyklar som körde förbi.


   
SvaraCitera
smisk

Carolinedalberg:

Har ni råkat gjort något sådant?[cute]

Ja, brukar lägga ut traps i korridoren i skolan, samt stealtha till teatersalen ibland. Jag är någon slags hunter/rogue-hybrid [blush]


   
SvaraCitera