Aviseringar
Rensa alla

Nofap


Ämnesstartare

Sanning eller myt?

Diskutera


   
Citera
Ämnesetiketter

Nofap är varken sanning eller myt; det är livsstil. Vi måste diskutera mer specifikt, till exempel anledningar till att vissa gör nofap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå nofap? Inget runkande eller va?


   
SvaraCitera

Maymay:
Vadå nofap? Inget runkande eller va?

Ja, precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

well fungerade det då? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Runka tills midsommarstången faller av 😉


   
SvaraCitera

Maymay:
Runka tills midsommarstången faller av 😉

Nej regnar det på midsommar så får man tv eller soffa. Fakta. Har inte midsommarstången massa myror på sig?


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Nej regnar det på midsommar så får man tv eller soffa. Fakta. Har inte midsommarstången massa myror på sig?

de kan ha myror på sig


   
SvaraCitera

Ska börja efter skolavslutningen. Återkommer med svar.


   
SvaraCitera
Listus

Låter ohälsosamt, om man varken runkar eller har sex. 


   
SvaraCitera
Kneg
 Kneg

Ökar risken för prostatacancer en del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kneg:
Ökar risken för prostatacancer en del.

Precis. Men höjer det testosteronet då? Jag tränar mycket och vill bli biffig och vet att träning mat och vila är grundpelarna i detta. Men bör inte nofap också vara en bidragande faktor? Eller kan man tömma sig så mycket man vill och ändå få samma resultat som om man inte tömde sig?


   
SvaraCitera

06e4fa2cfbe94c290d1c26c7c5febfe519fd3d7d

6af9fcfaa487defeca2441ed375f6089fff8544f

Beror på om du tycker det här är trovärdigt, men jag har pratat med många som tycker det har hjälpt dem. Ingen anledning att tro att de ljög heller.

Knurra:

Precis. Men höjer det testosteronet då? Jag tränar mycket och vill bli biffig och vet att träning mat och vila är grundpelarna i detta. Men bör inte nofap också vara en bidragande faktor? Eller kan man tömma sig så mycket man vill och ändå få samma resultat som om man inte tömde sig?


   
SvaraCitera
Matrix

Den dagen man bygger muskler lättare av nofap, är den dagen jag kan se ut som Zac Efron på en vegan-diet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matrix:
Den dagen man bygger muskler lättare av nofap, är den dagen jag kan se ut som Zac Efron på en vegan-diet.

Veganism är ingen diet. Det är en självdestruktiv livsstil


   
SvaraCitera