Aviseringar
Rensa alla

nojig


Ämnesstartare

Okej, somsagt så är jag ju VÄLDIGT svartsjuk, fast inte på ett kontrollerande sätt. Dock hart det har blivit mycket bättre nu i mitt nya förhållande (inne på 2a månaden tillsammans). Förra veckan bokade min pojkvän och hans singelkompisar två resor tills sommar, både till Ayia Napa och Rhodos. De ska samt till Bråvalla och Summerburst. Och jag är redan nojig?!?!?!? För undrar, vem åker på TVÅ "knulla, supa" resmål under en sommar med galna singelkompisar? näe...nejnej, de känns inte bra, eftersom jag vet hur han blir när han dricker. Han har inte ens tagit upp de med mig utan bara bokat. Såklart han får göra hur han vill, men ja, känns bara lite fel. Och läskigt. Är jag töntig eller va?


   
Citera
Ämnesetiketter

Alla som åker på dessa grejer knullar/super ej. Men eftersom du skriver att du vet hur han blir när han dricker så har han ju uppenbarligen gjort ngt som fått dig att vara orolig? Sedan är det ju klart att man ej behöver fråga sin partner innan man bokar sådant. Spec när man bara varit tillsammans i två månader... är man sambos och har barn så är det väl mer rimligt att man planerar tilsm eftrsom man lever ett gemensamt men inte efter två månader.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det är alltid bra att prata om känslor/ tvivel whatever som dyker upp i ett förhållande, så gör det.
Isola har annars sammanfattat det mycke bra.


   
SvaraCitera

jag orkar inte läsa men svarar nej på sista frågan  


   
SvaraCitera