Aviseringar
Rensa alla

nokia 3310


Ämnesstartare

Någon mer än jag som vägrar slita sig ifrån sin tegelsten? Skaffade typ mobil först för 2 år sedan, ärvde farsans gamla. Älskar den. Den dör och förlorar kontakt med simkortet när det är kallt ute, tar typ 10 min haha [love] och när sms inte skickas iväg får man klämma på den, då funkar det!

anyone? 😀


   
Citera

Var inte de populära för 10 år sedan? o_O


   
SvaraCitera

Åh älskade min 3310a, hade den och en cybershot förut. Men min 3310a dog när det ringde eller jag ringde, sedan i slutet dog den när jag fick sms.


   
SvaraCitera

har aldrig haft en sån [crazy] är unik


   
SvaraCitera

min gamla 3310 ligger på skrivbordet 🙂 vet dock inte om den funkar


   
SvaraCitera

yes, använder min dagligen, funkar fint! aldrig haft nån annan heller! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Saknar min. [sad]


   
SvaraCitera

Använde min jättelänge. Men den slutade fungera när jag tappade den i ett glas apelsinjuice och då köpte mina föräldrar en ny "bättre" mobil åt mig.


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

nokia 3310

Någon mer än jag som vägrar slita sig ifrån sin tegelsten? Skaffade typ mobil först för 2 år sedan, ärvde farsans gamla. Älskar den. Den dör och förlorar kontakt med simkortet när det är kallt ute, tar typ 10 min haha [love] och när sms inte skickas iväg får man klämma på den, då funkar det!

anyone? 😀

Jag vårdar min gamla 3310:a som säkert är mer än 10 år gammal väldigt ömt... funkar fortfarandesom om den vore ny. [love] Tom plasten sitter kvar över displayen.... mao INTE EN REPA! [love]

Samlar för övrigt mobiler... har ett drygt dussin... mest Siemens. [love]


   
SvaraCitera

Min 3330 bor i en låda här hemma. (i princip samma mobil) Absolut den bästa mobilen jag haft för sin tid.


   
SvaraCitera

Capture:

Använde min jättelänge. Men den slutade fungera när jag tappade den i ett glas apelsinjuice och då köpte mina föräldrar en ny "bättre" mobil åt mig.

skillat att träffa in i glaset, om inte annat.

min 3310 och 3330 ligger i en byrålåda någonstans här. Fungerar inte =((


   
SvaraCitera

Min 3310 dog för några år sen. Slutet på 03 tror jag. Den hade börjar strula som fan och till slut lossnade den där saken som håller fast SIM-kortet. Saknar den.


   
SvaraCitera

passaro:

skillat att träffa in i glaset, om inte annat.

Ja. Jag låg med datorn i sängen och lyckades sparka ner mobilen i glaset - som stod på golvet. Mycket skickligt!


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

har aldrig haft en sån


   
SvaraCitera

hade en 3410 istället, var inte överdrivet förtjust i den. gillade 8310 däremot, den var underbar :3


   
SvaraCitera