Aviseringar
Rensa alla

nokia 6220 classic vs nokia 3310


Ämnesstartare

mörknäs:

den här telefonen är den första mp3-spelande maskin jag någonsin ägt

duktigt jobbat [surprised]

mörknäs:

är bättre än dem

är vi inte alla det?

mörknäs:

innan dess så var deet inte så mhycket intensiv träning som väldigt många år av den som gällde

jag antar att du skriver detta på mobilen, för jag ha väldigt svårt att förstå vad där står [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag antar att du skriver detta på mobilen, för jag ha väldigt svårt att förstå vad där står [crazy]

learn2grammatik [no-no]

innan dess (spammande av um-människor) så var det inte så mycket intensiv träning som (snarare än) väldigt många år av den (har ägt 3310 till och från (mest till) sen typ 2000 eller nåt.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

innan dess (spammande av um-människor) så var det inte så mycket intensiv träning som (snarare än) väldigt många år av den (har ägt 3310 till och från (mest till) sen typ 2000 eller nåt.)

aha. jo, jag har hört att du har haft viss kontakt med bta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi bryr oss.[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

aha. jo, jag har hört att du har haft viss kontakt med bta.

ett av de mongon som inte identifierade sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

ett av de mongon som inte identifierade sig?

ingen aning...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosip:

ingen aning

fail. det var han, ska skicka afa på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

on topic förresten, 5800s webbläsare (den medföljande) är allt annat än um-anpassad, man kan (såvitt jag vet) inte markera text med den, så man får quota manuellt. epic fail.

funderar på arr köpa till världens coolaste bluetoothpryl, virtuellt laser-tangentbordssak från framtiden. skulle vara så stört värt så det finns inte.

science fiction.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nokia 3310 var en riktig telefon. Den höll för allt. Jag trappade den i min polares trappuppgång från 5:e våningen. Det var en sån där spirraltrappa. Telefonfan höll. Grannen backade över den med sin Volvp 240 från 89 och mobilen höll. Jag tappade telefonen i min morfars pool och telefonen höll. Jag var bara tvungen att plocka ur batteriet och ersätta det med ett nytt. Så funkade telefonen igen. Den telefonen var toppen. Köpte den för 500 spänn och sålde den för 700 med ett tillköpt skal eftersom originalet var en gnutta repigt efter alla incidenter. Skalet jag sålde mobilen med hade motiver av en strippande blondin.
Telefonen hade jag i 4 år och det har varit min bästa hittills. Mina Sony Ericsson var jag haft har jag aldrig varit nöjd med. Båda slutade fungera efter 2 år. De bara la av. Nu har jag en Nokia igen. Och den fungerar som jag vill att en mobil ska fungera. Men tyvärr är den inte som min gamla 3310. Sådana mobiler finns inte idag på marknaden och kommer aldrig mer. Mobilpoesi, kära vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En 3310 med ett nytt LI-ion (väger mindre än original batteriet) batteri så är den toppen [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera