Aviseringar
Rensa alla

Nokia C7-00, bra köp?


Ämnesstartare

Funderar på en ny mobiltelefon, jag vill ha en uppgradering från min nuvarande Sony Ericsson W595. Jag vill främst ha en mobil utan pekskärm med en bra kamera (+7 megapixel) men eftersom det inte går att hitta så funderar jag på en Nokia C7-00. Kika in på länken och ge mig ett råd, om någon kunnig kan säga om det är en bra mobil eller inte. Någon som har en Nokia C7?

http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefon/varumrken/nokia/nokia-c7-00frost...


   
Citera
Ämnesetiketter

Köp en android lika gärna.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Köp en android lika gärna.

Eller en mobiltelefon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Köp en android lika gärna.

Kan du tipsa om en med en kamera på över 7 megapixel så skulle jag bli glad [smile]


   
SvaraCitera

Amboshed:

Kan du tipsa om en med en kamera på över 7 megapixel så skulle jag bli glad

Varför ska du ens ha det? Bara för att upplösningen är hög betyder inte det att bilderna bli bra.

SebastianE2:

Eller en mobiltelefon.

du verkar vara mkt festlig


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Bara för att upplösningen är hög betyder inte det att bilderna bli bra.

Sant.

Dan_the_ironman:

http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefon/varumrken/son​yericsson/sonyerics...

DYR!

Om någon kan tipsa om en mobil med en bra kamera i prisklassen mellan 1500-2000 skulle jag vara mycket nöjd. Med bra kamera menar jag då en som man kan spela in videos och lägga upp på youtube med minst 720p och helst widescreen. Finns det ens?


   
SvaraCitera

Amboshed:

DYR!

Det skilljer 500 kr [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det skilljer 500 kr

Fast ändå. Priset på Nokia C7 var lite över min prisklass, att gå upp ännu mer känns.... nä. [sad]


   
SvaraCitera

Amboshed:

Fast ändå. Priset på Nokia C7 var lite över min prisklass, att gå upp ännu mer känns.... nä.

köp en mobil med helt ok kamera istället då? fattar inte varför du ska ha en så bra för ens.


   
SvaraCitera

du får ju en hyffsad htc lr annan android för de pengarna + denna verkar fulare och sämre :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

köp en mobil med helt ok kamera istället då? fattar inte varför du ska ha en så bra för ens.

Har testat flera smartphone-kameror, alla med 5mp (vilket typ varenda smartphone, iphone etc har). Inte tillräckligt. Behöver något bättre, speciellt widescreen för youtube.


   
SvaraCitera

Amboshed:

Behöver något bättre

köp en riktig kamera istället.


   
SvaraCitera

+ jobbigt att bara ha pekskärm.

skulle nog köpt en ​htc chacha eller nåt i den stilen om jag hade tänkt köpa en ny mobil i den prisklassen[cute]


   
SvaraCitera

Köp en SE Elm, en alldeles lagom mobil till bra pris


   
SvaraCitera