Aviseringar
Rensa alla

Nokia e71 problem


Ämnesstartare

Som rubriken avslöjar har jag en Nokia e71 som jag nyligen fått problem med. Eftersom jag är en mobilanvändade fjortis så är en av de viktigaste funktionerna jag kräver av en mobil kameran. Men nu är det såhär att den har börjat krångla. Den vägrar knäppa kort!!!! Bilden visas inte ens. Jag vill helst undvika att lämna in skiten eftersom jag har tappat den några gånger plus att jag har oerhört dåligt tålamod och det oftast brukar ta 1000 år innan man ens får svar på vad det är för något.

Ja och då är min fråga till ni tekniska filurer därute: vad kan detta bero på och vad kan jag göra åt saken?

Ehm ja, tacksam för svar iallafall.

[bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter

köpa en ny [party] jag har Nokia N97
och den är såååå mkt bättre [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha deppigt, lutar mot att köpa en iphone isånafall! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mike:

lutar mot att köpa en iphone isånafall!

Vill du inte ha en mobil med vettig kamera istället? Iphone är både dyr och dålig. Och den ser ut som en gammal tvål..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Vill du inte ha en mobil med vettig kamera istället? Iphone är både dyr och dålig. Och den ser ut som en gammal tvål..

Imo är den snygg och den har normalbra kamera, den har alla funktioner jag letar efter (möjlighet att kunna gå in på facebook) haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mike:

(möjlighet att kunna gå in på facebook)

Fast det kan ju nästan alla mobiler på marknaden[blush]

Jag menar, varför betala mer och få mindre, då du kan betala mindre och få nåt mycket bättre? ^^

Men det är bara hur jag tänker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag menar, varför betala mer och få mindre, då du kan betala mindre och få nåt mycket bättre? ^^

Mjo det är sant, men har velat ha en iphone ever since I was a little girl [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mike:

Mjo det är sant, men har velat ha en iphone ever since I was a little girl [sad]

Jag ville ha ett supernintendo då jag var liten, men idag finns det häftigare saker.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

men idag finns det häftigare saker.

Finns inget häftigare än iphone! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte läst men ring support.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mike:

Finns inget häftigare än iphone! [cool]

[shake]Menar du att du tycker det?

Ja isf borde du kanske skaffa en, själv tycker jag det är lite "gubbstatus" på iphone, bara gubbar i ålderskris och klimakteriekossor som har dom ju[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

och klimakteriekossor som har dom ju

Haha f to the u. Japp det tänker jag göra [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mike:

Haha f to the u. Japp det tänker jag göra [bigsmile]

Gör så du, det blir kul[bigsmile]


   
SvaraCitera