Aviseringar
Rensa alla

Nollans hår.


Nollan
Ämnesstartare

Så nu ere såhär, ja har typ rött hår, inte lika fint rött som de va från början men de är iaf rött, lr typ rödbrunt, aja rött iaf, och jag har mörkbrunt hår egentligen och nu hade jag tänkt låta mitt hår växa sig lite längre innan jag färgar det helt rött igen så nu vet jag inte va jag ska göra.

Alternativen står där uppe, fast kanske svårt för er o säga om jag ska förbättra ´de röda när ni inte riktigt vet hur de ser ut, men de är egentligen inge fel på den nuvarande färgen, Kablash kan bekräfta detta.

Och min utväxt är för tillfället ca 5 cm lång! men ah så är typ rött hår med mörkbrun utväxt!

Edit: ej säkert att jag följer resultatet.
Edit 2: me förbättra rött menar jag typ göra färgen intensivare o inte lika urtvättad.


   
Citera
Ämnesetiketter

Nollan:

Väx ut me utväxt men förbättra de röda (Du röstade på detta alternativ)

Så kan du får röttt hår snabbare


   
SvaraCitera
Nollan
Ämnesstartare

Zeppelin:

Så kan du får röttt hår snabbare

hur kan de bli snabbare, är ju ändå samma mängd av håret som kmr ha rött i sig ?;c


   
SvaraCitera

Klipp Bort Ditt Hår


   
SvaraCitera

Nollan:

Väx ut me utväxt men förbättra de röda (Du röstade på detta alternativ)

[cute]


   
SvaraCitera

Nollan:

hur kan de bli snabbare, är ju ändå samma mängd av håret som kmr ha rött i sig ?;c

Men du skrev ju att du ville ha rött hår? Om du färgar håret rött så kommer ju håret bli rött? Om du vill ha rött hår men färgar håret brunt så får du ju inte rött hår?


   
SvaraCitera

Nollan:

Låt de växa ut med utväxt, utväxt e cool (Du röstade på detta alternativ)

Bättre att du gör så, för då kan du färga allt på samma gång sen när det är den längden du vill ha. [smile]


   
SvaraCitera
Nollan
Ämnesstartare

Zeppelin:

Men du skrev ju att du ville ha rött hår? Om du färgar håret rött så kommer ju håret bli rött? Om du vill ha rött hår men färgar håret brunt så får du ju inte rött hår?

iofs, bara de att, kmr inte kunna färga utväxten också fören nån gång i slutet av sommaren, däröfr om ja vill sliippa utväxt måste jag färga de brunt! Men ah, för även om ja tar rött i utväxten nu med så kmr ju den va mörkare!


   
SvaraCitera

jag förstår ingenting


   
SvaraCitera

måste du bleka håret för att få det rött? Då kanske jag förstår
annars är det ju bara att färga så du slipper utväxt så ofta du behöver? Eller va?


   
SvaraCitera

undrar också


   
SvaraCitera

Nollan:

Färga brunt så du slipper ful utväxt (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Nollan
Ämnesstartare

framtidstron lever:

jag förstår ingenting

krasch:

undrar också

alltså, har inte riktigt koll på va min frissa gör, hon kanske bleker lite, jag vet faktiskt inte, men de som saken gäller NU är bara att om ja förbättrar färgen tonar ja den bara nu, men kommer ändå ha utväxt, lr så har ja precis som nu o också utväxt lr så färgar ja brunt nu, så jag slipper utväxt medan de växer ut o så, pga kommer inte kunna färga HELA håret rött fören nån gång i mitten av/slutet av sommaren!


   
SvaraCitera

Nollan:

Färga brunt så du slipper ful utväxt (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Nollan:

pga kommer inte kunna färga HELA håret rött fören nån gång i mitten av/slutet av sommaren!

varför inte? Är det för du går till frissan och det kostar pengar?
Det är dumt att färga brunt om du sen kommer ha rött som kräver blekning, då sliter du ju bara onödigt mycket på håret då du kommer behöva bleka om det.
Om det redan är blekt så kommer även färgen sugas upp ännu bättre om du färgar på brunt och det krävs då mer blekning för att bleka bort nästa gång, enligt min erfarenhet.


   
SvaraCitera