Aviseringar
Rensa alla

Nollning på gymnasiet?


Ämnesstartare

hur vanligt är det idag med nollning på gymasiet, ska ju snart börja så jag bara undrar om man måste tagga till coh förbereda sig för slagsmål!!


   
Citera
Ämnesstartare

Jag blev aldrig nollad, fett besviken. ;S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla år jag gick på gymnasiet var det nollning men sen var de ju ett internat

bara fylla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var det värsta jag varit med om, fy helvete vilket jävla hån [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Jag blev aldrig nollad, fett besviken. ;S

tråkigt

ont: gick på min egna nollning men orka sj inte nolla även om större delen av min klass gjorde, ganska vanligt i sthlm iaf


   
SvaraCitera

Hade ingen nollning i RF [love]

Fy fan vad jag saknar den skolan och alla polarna där! [cry]


   
SvaraCitera

Nollning var förbjudet på min förra gymnasieskola, men på den nya så blev vi ''nollade''. Tvåorna tåg på oss ögonbindlar och förde oss in i en sal där vi fick dansa till små grodorna och fika med hur mycket fika som helst, samt sätta hästsvansen på en lärare.


   
SvaraCitera
Hando

Tror knappast du behöver slåss då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Tvåorna tåg på oss ögonbindlar och förde oss in i en sal där vi fick dansa till små grodorna och fika med hur mycket fika som helst, samt sätta hästsvansen på en lärare.

e ju inte nollning? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Nollning var förbjudet på min förra gymnasieskola, men på den nya så blev vi ''nollade''. Tvåorna tåg på oss ögonbindlar och förde oss in i en sal där vi fick dansa till små grodorna och fika med hur mycket fika som helst, samt sätta hästsvansen på en lärare.

Inte så mycket nollning som klassfest i ettan...


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är nog förbjudet i dom flesta skolorna. Den fast det är ju lite skärmande då en person dog under nollning i den skolan jag ska börja i. Fast sen dess har det inte skett några nollningar och det var för cirka 5 år sen det hände.


   
SvaraCitera
kachin

KannibalKocken:

et är ju lite skärmande då en person dog under nollning

hur? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

hur? [tard]

Nja, kommer inte riktigt ihåg, men jag tror att han hoppade från en bro. Dock var det inte en etta utan en av "nollarna",


   
SvaraCitera
kachin

KannibalKocken:

,

okej hemskt :/


   
SvaraCitera