Aviseringar
Rensa alla

Nollning, vad anser ni om det?


Ämnesstartare

alltså när man tex leker för att lära känna varann.

min åsikt:

blä

Utvecklar: vill jag umgås med någon så gör jag det, jag behöver inte bli ihopföst med en massa människor. hate it


   
Citera
Ämnesetiketter

nollning känns väl inge bra, beror på hur den arrangeras
tycker dock kth's mottagning är sjukt nice


   
SvaraCitera

Tycker att det kan va kul [smile]

Sen finns det ju nollningar som går över styr och då blir det inte lika roligt för vissa kan jag tänka mig.


   
SvaraCitera
KSENIA

TRÅKIG JÄVLA SKIT, VILL ÄNDÅ INTE UMGÅS MED SÅNA SOM HÅLLER PÅ MED KÅRHELVETETETETE OCH SÅNT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tycker dock kth's mottagning är sjukt nice

vad gör man då?

KnightInShiny:

Tycker att det kan va kul

ok, [smile]

KSENIA:

TRÅKIG JÄVLA SKIT, VILL ÄNDÅ INTE UMGÅS MED SÅNA SOM HÅLLER PÅ MED KÅRHELVETETETETE OCH SÅNT

vet inte om du är allvarlig men...[rolleyes]


   
SvaraCitera

inuti:

vad gör man då?

massa olika, festar, leker, tävlar, träffar människor och får massa info om skolan


   
SvaraCitera
KSENIA

inuti:

vet inte om du är allvarlig men...

ÄR 100% ALLVARLIG, ALLA DE JAG TRÄFFAT SOM HÅLLER PÅ MED KÅRAKTIVITETER OSV ÄR PERSONER JAG INTE ORKAR MED


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det oftast är sjukt löjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trams men samtidigt inget att reta upp sig över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan vara underabrt ur den sociales perspektiv. kan tänka mig att en bra erfarenhet av nollning kan finnas med en hela livet.

men då det är frivilligt på de flesta håll så bör det ej vara ett huvudbry för någon. förutom ur ett ekonomiskt perspektiv samt DESSA JÄVLA KTH-ARE I SINA STORA GRUPPER SOM BLOCKERAR tunnelbanestationen. [sad]


   
SvaraCitera

dazed:

Trams men samtidigt inget att reta upp sig över.

Precis. Studentspex överlag är det värsta som finns. Men man kan leva med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

ÄR 100% ALLVARLIG, ALLA DE JAG TRÄFFAT SOM HÅLLER PÅ MED KÅRAKTIVITETER OSV ÄR PERSONER JAG INTE ORKAR MED

Typ sincan [smile]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

nollning är väl nice, är ju bara att låta bli att vara närvarande om man ej gillar, så kan de som vill leka få leka.

mvh har aldrig nollats pga hoppade på program mitt i


   
SvaraCitera

Nollning e sjukt najs. Har haft nollning i 8 dagar nu och har 2 dagar kvar. lätt bland dem bästa och roligaste dagarna i mitt liv. Den sociala gemenskapen är amazing. Man blir som en enda stor familj. Säga vad man vill om att det är löjligt och så. Men att utsättas för straff och annat som grupp svetsar verkligen ihop gruppen. Nu vet jag inte hur nollningen ser ut på andra ställen men den i Halmstad är iallafall awesome. Ska man plugga i halmstad så måste man nollas. Det är en upplevelse och ett minne för livet [y]


   
SvaraCitera
KSENIA

Budolicious:

Typ sincan

HAHA JUST DET
AJA MÅSTE VÄL SLUTA VILJA LIGGA MED DEN BRUD1


   
SvaraCitera