Aviseringar
Rensa alla

Non Stop blödningar av p-piller


Ämnesstartare

Hejsan, har gått på ppillrena celeste nu och är inne på andra veckan på andra kartan. Har dock haft blödningar nu i kanske 2 veckor. Hade min mens, sen så efter det så har jag haft non stop mindre blödningar varje dag. Är ibland lite dålig på att hålla exakta tiden med att ta dem, kan jag vara gravid?


   
Citera
Ämnesstartare

Du blöder alltså detta?

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm precis.


   
SvaraCitera

Mingel:

kan jag vara gravid?

Du blöder ju för bövelen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaa, men jag har läst att man kan få blödningar om man har haft sex då man är gravid. Detta beror på känsliga organ. Detta kan hålla i sig i veckor. Har haft sex flera gånger i veckan.


   
SvaraCitera

Pblödningar av Non Stop-piller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade mens i tre v. när jag missade ett piller en dag. den försvann med min riktiga mens sedan. bara härda, wooho.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder samma p piller som du, fast detta är min första karta och andra veckan.. jag blöder fortfarande, är smått förtvivlad nu! undrar när de kommer försvinna..hur var det för dig första veckorna från början?


   
SvaraCitera

Mingel:

kanske 2 veckor

Fråga en läkare om vad du borde göra, tex byta p-piller eftersom du får blödningar av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har ätit upp första, andra och mitten av tredje raden av mina novletta 28. jag har blött sen den 24 maj. de suger.

+ att jag gått upp i vikt & fått finnar

ska byta när jag knaprat upp dom vita


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

27centimeter:

jag hade mens i tre v. när jag missade ett piller en dag. den försvann med min riktiga mens sedan. bara härda, wooho.

Heheh mjo kan inte vara kul. I feel for you.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellström_90:

hur var det för dig första veckorna från början?

I början var det inga problem alls. Men sen så började det strula. Antar att det var för att jag hade missat ngn. Va och pratade på ungdomsmottagningen och hon sa att det nog var för att jag hade missat en dag. Nu är allt mycket bättre och ska kanske börja på p-stav. Ngra invändningar?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera