Aviseringar
Rensa alla

NOOO, JAG ÄR KÄR! [sad] [sad] [sad]


Ämnesstartare

har gått och blivit kär. jag vill inte. blir feg som en unge. vad gör man....?


   
Citera
Ämnesstartare

Man blir okär.


   
SvaraCitera

Framför allt, tveka inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

önskar jag också kunde vara kär [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Man blir okär.

så, ska bara, sluta sådär?

My dreams are her:

Framför allt, tveka inte.

åå, ibland känns det så bra. och ibland bara nooo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

önskar jag också kunde vara kär [sad]

brukar inte bli det. och då är det chill, då träffar jag folk oftare. när jag är kär sitter jag hemma och är feg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

så, ska bara, sluta sådär?

Är det enklaste. Sen så kanske inte alla är så lata/fega som jag är ;d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

brukar inte bli det. och då är det chill, då träffar jag folk oftare. när jag är kär sitter jag hemma och är feg.

haha då är såklart besvärligt. bryt trenden då, ut och gör nåt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Är det enklaste. Sen så kanske inte alla är så lata/fega som jag är ;d

hm, nej, jag vet inte.

träffar folk, men blir inte kär. hör inte till min världsbild. vet inte hur man har ett riktigt förhållande för fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

vet inte hur man har ett riktigt förhållande för fan.

Du är ju ung och har en massa tid att lära! Är väl bara att testa sig fram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha då är såklart besvärligt. bryt trenden då, ut och gör nåt!

att vara kär är fan inte jag. trodde inte jag kunde bli det. så mycket lättare att träffa folk när man inte är det, då gör det liksom inget om man skulle råka sabba allt.


   
SvaraCitera

haha men åh nej, vad jobbigt 😀 du får helt enkelt.. våga!! prata med honom, umgås, stalka honom o gå på samma fester hahahah. om du vill mer med honom så får du visa dig lite mer också! wöö [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Du är ju ung och har en massa tid att lära! Är väl bara att testa sig fram.

jo, jag antar det. fram tills nu har jag inte alls varit intresserad av att ha haft ett förhållande heller. har tyckt att livet verkar så tråkigt enformigt då. men, har ju mest träffat folk jag bara känt sexuell attraktion till och inte känslomässig, så det är kanske inte så konstigt att jag tänkt så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

att vara kär är fan inte jag. trodde inte jag kunde bli det. så mycket lättare att träffa folk när man inte är det, då gör det liksom inget om man skulle råka sabba allt.

men är mycket roligare och mysigare att vara kär ju än att springa runt och fjanta sig. klart du med kan bli det, alla blir kära. vem vill träffa folk liksom när man kan vara kär

jag vill vara kär!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

haha men åh nej, vad jobbigt 😀 du får helt enkelt.. våga!! prata med honom, umgås, stalka honom o gå på samma fester hahahah. om du vill mer med honom så får du visa dig lite mer också! wöö

började med att jag kysste honom på en fest för över ett år sedan. höll om varandra lite. har sen dess skrivit till varandra till och från i perioder. väldigt mycket i sen i höstas. han går i min skola (som förövrigt är pytte liten) och jag snackar lite med honom då och då. vi kysstes återigen på en fest före jul. vi har pratat om att ses. men, det blir liksom inte av.

var väl inte bara till dig lulu, men tänkte att jag kanske måste ta upp lite mer. för att få ut nått av tråden.


   
SvaraCitera