Aviseringar
Rensa alla

NOOO, JAG ÄR KÄR! [sad] [sad] [sad]


Ämnesstartare

patrick bateman:

men är mycket roligare och mysigare att vara kär ju än att springa runt och fjanta sig. klart du med kan bli det, alla blir kära. vem vill träffa folk liksom när man kan vara kär

jag vill vara kär!!!

ja, tydligen kan jag bli det. men skulle helst slippa det. för tillfället. fast ändå inte. jag vill ha den här killen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

ja, tydligen kan jag bli det. men skulle helst slippa det. för tillfället. fast ändå inte. jag vill ha den här killen.

ta honom då! du får bryta trenden, gör nåt. prata med honom, umgås med honom, lär känna honom mer. gör nåt iaf, kanske går över?


   
SvaraCitera

trubdruider:

vi har pratat om att ses. men, det blir liksom inte av.

jooo men ta initiativ, försök hitta på något bara ni två ni är ju redan på väg någonstans, litegrann iaf! när ni träffats första och andra gången blir det mycket enklare sen också. vet du hur han känner för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

ooo men ta initiativ, försök hitta på något bara ni två ni är ju redan på väg någonstans, litegrann iaf! när ni träffats första och andra gången blir det mycket enklare sen också. vet du hur han känner för dig?

han har sagt att han är intresserad, att han tänker på mig, att han vill att jag ska vara där. han har berättat om att han drömde att vi var på cykelsemester, haha! men.. ibland har han blivit mindre glad när vi skriver till varandra. kortare svar. enformigare. hoppas innerligt att det skulle bli bättre om vi ses!


   
SvaraCitera

trubdruider:

ibland har han blivit mindre glad när vi skriver till varandra. kortare svar. enformigare. hoppas innerligt att det skulle bli bättre om vi ses!

Det är inte så ovanligt, man mår ju inte bra konstant. Bara det inte händer jätteofta och han otrevlig mot dig eller något sånt. Tycker verkligen du ska närma dig, lite i taget iaf, bäst så! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

önskar jag visste!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta upp med det på en gång


   
SvaraCitera

Men suck trubbis. Han e långt upp över öronen betuttad i dig. Just go get him 🙂


   
SvaraCitera

trubdruider:

vi har pratat om att ses. men, det blir liksom inte av.

se till att det blir av då!!![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

önskar jag också kunde vara kär [sad]

+1[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

relaterade trådar hahahah[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dagen då både S3on och patte grunkade sig till sömns.... [wink]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Dagen då både S3on och patte grunkade sig till sömns....

[shake][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

sluta upp med det på en gång

hur då?

volleyfantasten:

Men suck trubbis. Han e långt upp över öronen betuttad i dig. Just go get him 🙂

jag vet att du säger det. men ... hm.

va kul att du skriver i en tråd!!!!!!!!!!!!! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

relaterade trådar hahahah

hehe, såg det [bigsmile]

Dan_the_ironman:

Dagen då både S3on och patte grunkade sig till sömns.... [wink]

..... hehe


   
SvaraCitera