Aviseringar
Rensa alla

Noppor efter rakning down there!


Ämnesstartare

Efter den senaste renrakningen så rakade jag antagligen lite väl vilt och lyckades börja blöda på typ 3 ställen. Brydde mig inte så mycket då jag trodde att det skulle typ växa ihop igen som vanliga sår gör!

Dock efter sisådär 2-3 veckor kanske upptäckte jag att det var typ som ... skinvårtor eller något. Inte sårskorpor, utan typ skinbitar som sticker uppåt, vilket ser förjävligt ut och gör det ännu svårare att raka [chocked]

Finns det någon som har varit med om detta eller vet någonting om de och framförallt hur man får bort dom ? [tard]

observa att jag är kille [no-no]


   
Citera
Ämnesetiketter

Du har aids, va vänligen kontakta din lokala veterinär för en bokning för din avlivning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men sluta bry dig. Ingen ser ut som en slät liten bebis mellan benen varejsej kille eller tjej. Och om det finns folk som gör det, så fattar de också att alla andra inte gör det.

Ett tips, sluta raka dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shwazz:

Efter den senaste renrakningen så rakade jag antagligen lite väl vilt och lyckades börja blöda på typ 3 ställen.

Du är vi två[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

¨Då*[tard]


   
SvaraCitera

let it be. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Ett tips, sluta raka dig.

Då slutar jag prata med henne! och dig för den delen. Usch! Fortsätt raka dig, men skaffa bättre grejer, finns trådar om det här på um hur man gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu läste jag att du är kille; fortsätt raka dig. Men angående såren - drag till innan du rakar. Sedan är det ingen racertävling, utan ta god tid på dig.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera