Aviseringar
Rensa alla

Norge på väg att legalisera sexköp.


Ämnesstartare

Mahalageasca:

tjejer är ju också vem som helst

precis. men alla tjejer tror dom är prinsessor o dom vill ha en prins eller eminem som pojkvän. vi killar har inte lika höga krav. tjejer e mer otrogna också. o det e kvinnor som oftast gör slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Du tycker inte att du drar alla kvinnor över en kam nu eller?

såklart finns det många bra kvinnor. men majoriteten är tyvärr så som jag beskriver (i dagens samhälle). kanske 70 %. kände du dig träffad av det jag skrev? eller stämmer det inte alls in på dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:

såklart finns det många bra kvinnor. men majoriteten är tyvärr så som jag beskriver (i dagens samhälle). kanske 70 %. kände du dig träffad av det jag skrev? eller stämmer det inte alls in på dig?

GalenGalen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

jag är fattig 🙁 

🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats: såklart finns det många bra kvinnor. men majoriteten är tyvärr så som jag beskriver (i dagens samhälle). kanske 70 %. kände du dig träffad av det jag skrev? eller stämmer det inte alls in på dig?

Jag utgår då ifrån att du träffat 100% av Sveriges kvinnor och då har kommit fram till att 70% av dessa är sådana som du försöker framställa dem. Annars vill jag gärna veta hur du får fram den siffran.

Om du bara snackar för att du inte får doppa din petterniklas i en tjej tycker jag att du är löjlig. Väx upp och behandla alla med respekt så kanske du får ditt roliga någon gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:

såklart finns det många bra kvinnor. men majoriteten är tyvärr så som jag beskriver (i dagens samhälle). kanske 70 %. kände du dig träffad av det jag skrev? eller stämmer det inte alls in på dig?

Känner mig inte speciellt träffad, känner mig dock väldigt provocerad. Jag får inte heller ligga för tillfället men inte fan sitter jag och spyr galla på hela manliga släktet för det. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

bra, Norge skulle behöva lite fördelar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maki:

Om du bara snackar för att du inte får doppa din petterniklas i en tjej tycker jag att du är löjlig. Väx upp och behandla alla med respekt så kanske du får ditt roliga någon gång.

Mycket glad det e svårt..jag tycker om att retas.

Fingerprints:

 Jag får inte heller ligga för tillfället

vilket jag finner enormt förvånande med tanke hur du ser ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Finns delstater i usa där sexköp är tillåtet och utfört på ett smart vis. Där allt sker kontrollerat så det är minimal till ingen risk för våld, sjukdomar, eller dylikt till kvinnan som säljer. Eftersom folk säljer och köper sex i skuggan idag så är det ju en lösning.

Hur Norge kommer lösa detta är ju en annan femma.

Hur går det till??? Nyfiken


   
SvaraCitera

Att tillåta sexköp innebär en drastiskt försämring i vad man tillåter som godtagbar arbetsmiljö.


   
SvaraCitera
Kudhos

kukoxo:

Hur går det till??? Nyfiken

Minns inte helt hundra, men det var iprincip en bordell fast riktigt riktigt säkert för kvinnorna. De som kom var tvungna att boka en tid, de var tvungna att visa att de inte är sjuka eller har könssjukdomar. Sen när de bokat en tid med en ladyfriend så får de mötas i "bordellens byggnad" som var ute på landet så mannen/kvinnan behöver inte känna sig pinsam för att åka dit för ingen ser dig. Och i byggnaden fanns det flera läkare, vakter, och kameror. Alltid kondom, och vakterna kunde gripa in och fucka upp personen på typ 10 sekunder om hen "bröt kontraktet" hen skrev på när hen bokade. Allt styrdes av kvinnor dessutom. Det var någon dokumentär jag såg. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:
bra! vissa personer är helt enkelt för fula och förstörda psykiskt, så ända sättet att få sex på är via köp.

Tack för din förståelse Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Minns inte helt hundra, men det var iprincip en bordell fast riktigt riktigt säkert för kvinnorna. De som kom var tvungna att boka en tid, de var tvungna att visa att de inte är sjuka eller har könssjukdomar. Sen när de bokat en tid med en ladyfriend så får de mötas i "bordellens byggnad" som var ute på landet så mannen/kvinnan behöver inte känna sig pinsam för att åka dit för ingen ser dig. Och i byggnaden fanns det flera läkare, vakter, och kameror. Alltid kondom, och vakterna kunde gripa in och fucka upp personen på typ 10 sekunder om hen "bröt kontraktet" hen skrev på när hen bokade. Allt styrdes av kvinnor dessutom. Det var någon dokumentär jag såg. 

Vad härligt!
Dock patetiskt att vissa går igenom allt det där för att ha sex


   
SvaraCitera
Kudhos

kukoxo:

Vad härligt!
Dock patetiskt att vissa går igenom allt det där för att ha sex

Det är ju ett annat ämne.Detta är ju bara simpel supply and demand grej. Efterfrågan verkar ju finnas, lika bra att göra det bästa av det än att göra det olagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

jag är fattig 🙁 

Jag kostar bara 50 spänn per orgasm Tumme upp


   
SvaraCitera