Aviseringar
Rensa alla

Normal vikt, kille 172


Jag är tjock då. Är 164 o väger sist gång jag vägde mig 68,5kg


   
SvaraCitera

Jag är tjock och muskulös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StenenSven:

Håller med, därför känner jag mig oftast mest bekväm i långärmade tröjor. Men det går ju inte att ha det på sommaren, och egentligen vill jag inte ha det på sommaren heller.

Jag går med långbrallor tills termometern pekar på 24+. Men kommer det en kall vindpust då är det som att det blåser rätt genom kroppen.

StenenSven:

Det enda jag kan se som rimlig förklaring till att jag inte går upp i vikt fastän jag äter jättemycket är att jag fortfarande växer.

Jag har slutat växa[blush]

Homunculi:

Jag är tjock och muskulös.

Okej... Det var en ovanlig kombination.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ iallfall 66 kanske, eller lite sånt där.


   
SvaraCitera

Homunculi:

Jag är tjock och muskulös.

Av någon anledning har jag länge funderat över hur du ser ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Av någon anledning har jag länge funderat över hur du ser ut.

Inte jag. Jag vet hur jag ser ut. Men jag undrar däremot hur folk i min omgivning ser på mig. Man har ju olika perspektiv att se på saker.


   
SvaraCitera

Lördagsöppet:

Inte jag. Jag vet hur jag ser ut. Men jag undrar däremot hur folk i min omgivning ser på mig. Man har ju olika perspektiv att se på saker.

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Va?

[cute]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Av någon anledning har jag länge funderat över hur du ser ut.

[blush]
Varför?


   
SvaraCitera

Homunculi:

[blush]
Varför?

Vet inte, du verkar intressant, och cool. Har ju sett dig på forumet i ett år nu känns det som. Så är jag ju gay. [party]


   
SvaraCitera

Du bör nog väga ett par kilo mer. Själv vägde jag som du i början av sommaren (173 lång(kort)). Dock lyckats gå upp ungefär 6 kilo sen dess och kan bara säga att det lilla gör stor skillnad på både utseende och självförtroende.


   
SvaraCitera

Sluta gnäll, ÄT som fan och regelbundet. Jag är väl lika lång som dig men väger 70 kg och ser normal smal ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera