Aviseringar
Rensa alla

''Normala'' modeller = oO


Ämnesstartare

isola:

Tycker också att det borde finnas större tjejer i modellsammanhang. Så att alla småtjejer fattar att det inte är alla som har minibröst etc.

http://www.ullapopken.se/ullapopken/se/oversikt/default/sport/bikinis.html [wink]
Image [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tycker också att det borde finnas större tjejer i modellsammanhang. Så att alla småtjejer fattar att det inte är alla som har minibröst etc.

http://www.ullapopken.se/ullapopken/se/oversikt/default/sport/bikinis.html [wink]
Image [wink]

och så ville inte bilden [sad] http://images01.ullapopken.de/resources/artikelbilder/artikel_zoom/65860710_01.j...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det är inte alls konstigt att du reagerar på bilden då allting INTE är så [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vet inte, har gått upp i kg nu så tkr alla modeller ska vara tjocka så ser jag smal ut i jämförelse

Ah, vore nästan bättre om de va så..[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Vad menar du????

du kan inte säga att du tycker att det är fel samtidigt som du reagerade som du gjorde. För den reaktionen tyder ju på att du tyckte att det var fel att hon inte var mager. Alltså hyckleri, dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

du kan inte säga att du tycker att det är fel samtidigt som du reagerade som du gjorde. För den reaktionen tyder ju på att du tyckte att det var fel att hon inte var mager. Alltså hyckleri, dåligt

Nej, det är inte hyckleri. Det är att reagera på någonting ovanligt utan närmare eftertanke, visst tycker man att smalidealet är fel men det är något som är inpräntat i våra hjärnor. Man reagerar på det ovanliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

du kan inte säga att du tycker att det är fel samtidigt som du reagerade som du gjorde. För den reaktionen tyder ju på att du tyckte att det var fel att hon inte var mager. Alltså hyckleri, dåligt

Jag vet, det är ju det som är grejen. Har alltid tyckt att dom borde variera och tycker det är sjukt att det bara är smala modeller, omänskligt smala också. Fattar inte hur jag kunde reagera som jag gjorde, det är ju det som är grejen. Och jag brukar inte gå runt på stan och tänka oj vad hon är tjock, och inte jämföra med dom reklambilderna eller något. Inte medvetet iaf. Det var ju det jag menade med tråden, att jag jag reagerade så konstigt, när jag tycker att det var rätt egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baader_Meinhof:

och så ville inte bilden [sad] http://images01.ullapopken.de/resources/artikelbilder/artikel_zoom/65860710_01.j...


Nu fattas det bara att det ska finnas billiga bhar för dem som har större än C också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Smalheten var det tal om

Förstår dock inte mig på det programmet, trodde allt sånt krävde att man såg ut som en supermodell? Dessa ser ju ut som de är plockade från gatan jämnfört med de som gör reklam :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ignorant:

Förstår dock inte mig på det programmet, trodde allt sånt krävde att man såg ut som en supermodell? Dessa ser ju ut som de är plockade från gatan jämnfört med de som gör reklam :O

De är ju plockade från gatan! Men är där för att utbildas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

De är ju plockade från gatan! Men är där för att utbildas.

Hmmm.... I don't like it.... Spendera deras pengar på något som hjälper samhället istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nu fattas det bara att det ska finnas billiga bhar för dem som har större än C också!

Aah, ge mig det tack [crazy] Dyrt att slänga ut över 500 kr varje gång [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baader_Meinhof:

Aah, ge mig det tack [crazy] Dyrt att slänga ut över 500 kr varje gång [cry]

Men finns det inte i din size på Lindex? De brukar ju ha. Hittade en där för 249kr. Fast du har ju lite större än jag iof, men ändå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men finns det inte i din size på Lindex? De brukar ju ha. Hittade en där för 249kr. Fast du har ju lite större än jag iof, men ändå!

Ney, måste ju ha F-G typ. Har en F från lindex, fast ena bygeln är trasig nu, har inte sett fler i F, brukar titta när jag är där.

Eller jo, typ några 75F, men så smal är jag inte [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baader_Meinhof:

Ney, måste ju ha F-G typ. Har en F från lindex, fast ena bygeln är trasig nu, har inte sett fler i F, brukar titta när jag är där.

<3 stackars. [sad] Jag som tycker att D/DD är jobbig. [blush]


   
SvaraCitera