Aviseringar
Rensa alla

normalt?


Ämnesstartare

hej.
jag har chattat med en kille ett tag nu. men när vi ska ringa och prata i telefon så börjar jag darra och blir jätte nervös.. o då försöker jag nästan alltid hitta på olika ursäkter till att jag inte kan ringa. men de är inte så att jag inte vill..tror jag. bara det att jag inte vågar, vet inte vad jag ska säga till honom när vi pratar..
ja har ringt o pratat med honom ganska många gånger iaf..då jag liksom gjorde de iaf jag inte riktigt vågade..men de är jätte jobbigt[shake]
han vet om att jag är väldigt blyg och han säger att jag inte behöver vara det..men det är ändå jobbigt..vet inte vad det är för fel på mig[sad]

behöver stöd..[sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Låt det bara flyta på och tänk inte så mycket på vad du säger (till en viss del kan du väl kanske göra det). Prata på om precis vad som helst, typ som när du halkade vid busshållplatsen etc. etc. etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bor ni nära varann? Isf kanske ni kan träffas istället. tror det blir mer naturligt då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Bor ni nära varann? Isf kanske ni kan träffas istället. tror det blir mer naturligt då

han bor ca 40 mil ifrån mig så vi bor inte så jätte nära varandra.


   
SvaraCitera

det kommer kännas bättre och bättre ju med ni pratar!


   
SvaraCitera

Du känner dig kanske inte trygg med honom?
Ni kan behöva chatta mer innan ni hörs över telefon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Låt det bara flyta på och tänk inte så mycket på vad du säger (till en viss del kan du väl kanske göra det). Prata på om precis vad som helst, typ som när du halkade vid busshållplatsen etc. etc. etc.

okej..tack bra tips [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

det kommer kännas bättre och bättre ju med ni pratar!

okej [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

han bor ca 40 mil ifrån mig så vi bor inte så jätte nära varandra.

ok :/

stereo total:

Ni kan behöva chatta mer innan ni hörs över telefon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Du känner dig kanske inte trygg med honom?
Ni kan behöva chatta mer innan ni hörs över telefon.

jag känner mig trygg med honom..bara de att jag är osäker på mig själv tror jag[shake] vi har chattat ganska mycket men kanske..chattar varje dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Du känner dig kanske inte trygg med honom?
Ni kan behöva chatta mer innan ni hörs över telefon.

jag känner mig trygg med honom..bara de att jag är osäker på mig själv tror jag[shake] vi har chattat ganska mycket men kanske..chattar varje dag


   
SvaraCitera

upponer:

jag känner mig trygg med honom..bara de att jag är osäker på mig själv tror jag[shake] vi har chattat ganska mycket men kanske..chattar varje dag

Jaha okej. Men ta det lugnt. Ju mer ni pratar i telefon desto mer naturligt kommer det att kännas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Jaha okej. Men ta det lugnt. Ju mer ni pratar i telefon desto mer naturligt kommer det att kännas.

okej ja ska försöka att bara realax..just do it[bigsmile]


   
SvaraCitera

upponer:

okej ja ska försöka att bara realax..just do it[bigsmile]

Ja. Andas lugna puckar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ja. Andas lugna puckar.

okeej! jag ska ta det lugnt och inte tänka så mycket ska bara låta allt rinna som flytande tvål..


   
SvaraCitera