Aviseringar
Rensa alla

normalt?


Ämnesstartare

upponer:

jag ska ta det lugnt och inte tänka så mycket ska bara låta allt rinna som flytande tvål..

Bra! Tänk positivt[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heter han Leif och är 43 år? Isåfall förklarar det sig självt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Bra! Tänk positivt

hihi ja![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Heter han Leif och är 43 år? Isåfall förklarar det sig självt.

haha nä han är inte så gammal och han heter inte Leif heller och vad är det för fel på Leif om jag får fråga !? haa[surprised]


   
SvaraCitera

upponer:

okeej! jag ska ta det lugnt och inte tänka så mycket ska bara låta allt rinna som flytande tvål..

Ja precis. Och om du inte tycker att du får ut något av att prata med honom i telefon, så gör inte det då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ja precis. Och om du inte tycker att du får ut något av att prata med honom i telefon, så gör inte det då.

okej. du menar om jag inte känner att jag gillar honom? eller inte får ut något ur munnen`?


   
SvaraCitera

upponer:

okej. du menar om jag inte känner att jag gillar honom? eller inte får ut något ur munnen`?

Om du känner att du inte får ut något positivt av era telefonsamtal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Om du känner att du inte får ut något positivt av era telefonsamtal.

okej


   
SvaraCitera

Har lite liknande. Har problem att prata över telefon, men inga problem att träffa folk ansikte mot ansikte.

Dock har jag kommit över telefonproblemet genom att jag tidigare pratat med någon mycket över msn och så innan då det behövts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

haha nä han är inte så gammal och han heter inte Leif heller och vad är det för fel på Leif om jag får fråga !? haa

Leif = Pedofilnamn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Har lite liknande. Har problem att prata över telefon, men inga problem att träffa folk ansikte mot ansikte.

ja det kan bli jobbigt när man pratar i telefonen..för att de kan bli så att man inte kommer på något o prata om och det är jag rädd för..men det är väl bara o prata om något..eller sjunga lite haha.. tror att man gör saken värre än vad den är ;o.. om jag ska vara ärlig mot mig själv..
jag ska bara låta allt rinna och lite smått pinsam tystnad dör ju ingen av.. blir ju så ibland..jag måste få ur mig massa saker så därför skriver jag massa såhär som jag känner..WAAAAAAAAAAAAAAAA!! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Leif = Pedofilnamn!

jaså! läskigt!! jag får väl akta mig för dom som heter LEIF då[surprised]


   
SvaraCitera

upponer:

tror att man gör saken värre än vad den är

Oh ja

upponer:

jag ska bara låta allt rinna och lite smått pinsam tystnad dör ju ingen av

Det blir oftast mycket mindre sånt än man tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Det blir oftast mycket mindre sånt än man tror.

jo precis 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör som alla andra barn, be mamma eller pappa ringa åt dig[smile]


   
SvaraCitera