Aviseringar
Rensa alla

Normalt att jag tjänar 300kr / h som barnvakt?


Ämnesstartare

hej, och tack för ett bra forum.

Jag har på sista tiden varit i behov av pengar då jag nyligen flyttat hemifrån ( Ni vet, möbler inredning m.m.)
Jag tänkte ta något extrajobb sidan om mitt heltidsjobb, men väldigt få företag var intresserade av en person som bara kunde jobba helger.

Min vän rekommenderade mig då några hemsidor där man kunde annonsera ut det man kunde hjälpa till med så tog intresserade kontakt med dig. Jag tänkte att barn barnpassning verkade relativt enkelt så jag gav det ett försök.

Jag annonserade på två olika sidor.
Efter bara 1 vecka hade 3 personer i samma stad som mig (malmö) hört av sig och ville ha hjälp. Jag hade inte skrivit en lång profil utan bara några rader så jag blev förvånad över resultatet. Jag skrev inget pris i annonserna, och när jag träffade första familjen och diskuterade lönen så kom vi fram till att 200kr/h på vardagar och 300kr/h på helger och sena kvällar. Tror ni detta är en slump eller ligger priset där om man är ordentlig och ger ett bra intryck?

Har inte träffat dom andra familjerna än, men det är dags inom kort. Är det dumt att föreslå samma pris för dom? Tacksam för svar av dom som själva varit barnvakter.

Johan


   
Citera

d är mkt 


   
SvaraCitera

Det är väldigt bra betalt. 


   
SvaraCitera

Nej det är väldigt bra betalt.


   
SvaraCitera

Hehe skrev visst typ samma.


   
SvaraCitera

Gratulerar, fet lön. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, ska testa lägga ut fler tjänster och se om jag har samma tur, På www.favore.se , såg jag att några behövde hjälp med läxhjälp för barn 7-10 år samt städning. på www.abc.se kunder man inte se behov, men ska kanske testa lägga ut fler annonser där med. Inget att förlora 🙂 Tack guys


   
SvaraCitera

Beror på hur många timmar du jobbar åt gången osv. 


   
SvaraCitera

Shit vad mycket. I hemtjänsten tjänar de på ett ungefär det på 4 timmar


   
SvaraCitera

Fattar inte hur föräldrar öht kan tänka sig lämna ut sina ungar till okända människor, särskilt män.. Och i synnerhet de som annonserar om dt. bara jag som får vissa peddo-vibbar av dt????? 


   
SvaraCitera

mkt! tjänade 100 kr i timmen på att ta hand om 8968 barn


   
SvaraCitera

Det är fränt betalt. 


   
SvaraCitera

johan665:
hej, och tack för ett bra forum.

Jag har på sista tiden varit i behov av pengar då jag nyligen flyttat hemifrån ( Ni vet, möbler inredning m.m.)
Jag tänkte ta något extrajobb sidan om mitt heltidsjobb, men väldigt få företag var intresserade av en person som bara kunde jobba helger.

Min vän rekommenderade mig då några hemsidor där man kunde annonsera ut det man kunde hjälpa till med så tog intresserade kontakt med dig. Jag tänkte att barn barnpassning verkade relativt enkelt så jag gav det ett försök.

Jag annonserade på två olika sidor.
Efter bara 1 vecka hade 3 personer i samma stad som mig (malmö) hört av sig och ville ha hjälp. Jag hade inte skrivit en lång profil utan bara några rader så jag blev förvånad över resultatet. Jag skrev inget pris i annonserna, och när jag träffade första familjen och diskuterade lönen så kom vi fram till att 200kr/h på vardagar och 300kr/h på helger och sena kvällar. Tror ni detta är en slump eller ligger priset där om man är ordentlig och ger ett bra intryck?

Har inte träffat dom andra familjerna än, men det är dags inom kort. Är det dumt att föreslå samma pris för dom? Tacksam för svar av dom som själva varit barnvakter.

Johan

Vad heter sidan du var på??


   
SvaraCitera