Aviseringar
Rensa alla

Normalt att vara oskuld vid 16års ålder?


Ämnesstartare

Jag är som sagt sextorn år gammal och har ännu inte tappat oskulden vilket känns lite si så där.. Jag har dock något på gång med en tjej men är sjukt nervös inför sexet dåra. Så jag undrar ifall någon här har bra tips inför knullet, hur pass viktigt är förspelet? När kör man in kuken? Vad gör man med brösten och fittan? :S Uppskattar ifall ni tar detta så seriöst som möjligt, tack!


   
Citera

Busfröet1995:

Busfröet1995

Busfröet1995:

P21

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte 21 bast.. När jag fixade accountet så trodde jag att det var åldersgräns 😛


   
SvaraCitera

Läs här typ. Eller titta på porr, där kan du säkert snappa upp en del tips [cool][y].


   
SvaraCitera

det är normalt

do it like they do on the discovery channel


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är 17 nu, men förlorade den i våras när jag var 16, så ja.
Snittåldern på att förlora oskulden ligger väl mellan 15-17år? fast på senaste tiden så har den ju sjunkit ganska rejält kan jag tippa på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Busfröet1995:

Jag är som sagt sextorn år gammal och har ännu inte tappat oskulden vilket känns lite si så där..

Helt normalt med oskuld vid 16.


   
SvaraCitera
orcite

Ett tips.. Tro INTE att du är vuxen eller mogen. Seriöst. Hävda inte dig. Se över dina intressen. Ha kontrollen över din vardag. Ensam eller ej ensam.

Träffa tjejer o tjej efter tjej o allt o fråga massa fråga så många du kan om knulla o prata om sex och tafsa och fråga om du får känna på bröst och festa mycket och säg vill du suga kuk kanske ta fram snoppen nångång och säg känn på den.

Blir nog bra. Du kommer ändå inte hitta en tjej över 16 som är oskuld. Tjejer är helt sjuka jag lovar dig. De är mycket värre än killar. Enda skillnaden är att vi blir auto kåta men de måste man kåta upp.


   
SvaraCitera

Ett tips är att skita i att tänka på att förlora oskulden.

Ett ännu bättre tips är att inte göra som orcite skriver och bli ett äckligt svin. Det är det sista du vill bli.


   
SvaraCitera

Jämför dej inte med andra, och tänk inte på vad som är normalt eller inte för något sånt finns egentligen ej.


   
SvaraCitera

Ja. Sex är jättepersonligt men det är det få som tänker på.
Varför skulle någon annan få bestämma över din kropp?


   
SvaraCitera

Det viktigaste i sex är kommunikation.

Du behöver aldrig göra något du känner dig obekväm med. Du gör det helt enkelt inte. Vill du inte föra kuken i henne så behöver du inte det.

Det näst viktigaste i sex är avdramatisering.

Bygg inte upp förväntningar (varken på dig själv eller på din partner). Tro inte att det är gudomligt att ha sex. Förvänta dig ingen orgasm.

Ha roligt! Ha skoj! Det är allt egentligen. Lita på varandra.

Du skriver om förspel? Hm... vad menar du med det?

Jag tycker att allt ta-på-varann-för-att-den-andra-ska-njuta-sexuellt är sex. Men menar du till exempel ligga i en säng och kramas och pussas? Ja, då tycker jag att du ska ha det så.

Det finns ingen lag som säger att inom sex minuter ska vi knulla. Utan ligg hos henne, ta det lugnt, förvänta dig inget, bara njut av nuet. Det finns så mycket annat sex än kuk-i-fitta.

Ett steg i taget, grabben [smile]


   
SvaraCitera

det är väl normalt...


   
SvaraCitera

har inte heller tappat den


   
SvaraCitera