Aviseringar
Rensa alla

Normalt att vara oskuld vid 16års ålder?


Busfröet1995:

är sjukt nervös inför sexet dåra.

Ta det lugnt, vet du inte vad du skall göra så fråga personen du är med vad den gillar. Vad tycker du själv är skönt? Testa göra det på din partner. Sen gillar alla olika, olika personer vill bli stimulerade på olika sätt, det tar tid att lära sig en ny person och första gången är nästan alltid lite mer upptäcktsfärd än bra sex. Testa, fråga, lyssna. Ingen är bra på sex första gången, och det är ok.

Förspelet är viktigt speciellt för tjejen. Killar blir hårda och är redo snabbt, men det tar längre tid för tjejer att bli våta ordentligt, räkna med 15-20 min för att tjejen skall hinna bli ordentligt redo med.

Sen får du fråga tjejen när hon känner sig redo, eller be henne säga till och ta initiativ till penetration. Det är inte så att det bara är killens ansvar, du kan ju inte läsa tankar och veta när tjejen är redo, det måste hon ju säga själv.

Sen blir inget sex bra förens man lärt känna varandra lite, man måste träna och lära sig vad den andre gillar, sex är en lagsport och det krävs lite teamplay för att det skall bli bra.


   
SvaraCitera

det är normalt
det är helt ok att fråga om du inte vet vad du ska göra.


   
SvaraCitera

tror snittåldern för killar är betydligt högre än för tjejer. Tror max 5 av 20 killar i min förra klass haft sex. de var17/18. sluta oroa dig.


   
SvaraCitera

nej det är inte onormalt att vara sexton och oskuld
och det kvittar väl?
om du är väldigt osäker, prata med tjejen. fråga vad hon känner och ta det långsamt.
det blir ALLTID bättre om man är öppen och tydlig.


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

Artie:

assa du e typ astråki i alla trådar du skriver i med din manssvinighet [crazy]

å foshett bereta ja blir asatend neru sejer så [blush]


   
SvaraCitera

Busfröet1995:

Normalt att vara oskuld vid 16års ålder?

onormalt som faan![mad]


   
SvaraCitera

Ja. Hejdå.


   
SvaraCitera

Det är normalt att vara oskuld vid 16 år! [y]


   
SvaraCitera
rmrg88

nubbie:

Läs här typ. Eller titta på porr, där kan du säkert snappa upp en del tips

kolla inte på porr och tro att det är så du ska göra! Värsta tänkbara ide


   
SvaraCitera

rmrg88:

kolla inte på porr och tro att det är så du ska göra! Värsta tänkbara ide

Nä vadå? De verkar ju ha koll på det mesta [tard].


   
SvaraCitera

Busfröet1995:

tappat

När man säger tappat låter det som en olycka. Tycker jag. "Ooops"


   
SvaraCitera

Är sjutton och har aldrig haft sex, tror inte att det är så värst ovanligt. När man hittar någon man tycker om och skaffar ett förhållande blir det enkelt att ha sex


   
SvaraCitera

Varför skulle det inte vara normalt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, det är helt normalt! Själv var jag 19 år första gången jag hade sex. [y]


   
SvaraCitera