Aviseringar
Rensa alla

Normalt att vara oskuld?


Ämnesstartare

Tjosan. Är kille på 20 år, fyller nästa år och är fortfarande oskuld. Jag undrar om det är normalt? Anledningen till att fråga är att min kompis frågade om jag är oskuld och svarade ja. Då "småskrattade" hon. Jag börjar misstänka då att det är ovanligt vid åldern. Ser varken kåthet eller intresserad av mig på henne. Men vi är bästa kompisar!


   
Citera

Hundvalp:

kille

Hundvalp:

20 å

Hundvalp:

fortfarande oskuld

Hundvalp:

hon

Hundvalp:

vi är bästa kompisar!

....se hur allt hänger ihop?[rolleyes]


   
SvaraCitera

nej men oroa dig inte jag kan ta den[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

nej men oroa dig inte jag kan ta den

haha, är du bög eller, det är en kille [crazy]


   
SvaraCitera

spelar det någon roll


   
SvaraCitera

Slashy:

haha, är du bög eller, det är en kille

nej äru bäng eller det är ju en hundvalp! gillar hundvalpar[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

....se hur allt hänger ihop?

Jag vet, men jag tror inte att hon vill ha sex. Men vafan spelar det för roll, undrar bara om det är normalt att vara oskuld vid 20 års ålder. Shalalalalom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man börjar kanske vara på gränsen till att det inte är helt normalt. Men det är ju knappast onormalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

nej äru bäng eller det är ju en hundvalp! gillar hundvalpar

ok, visst, är du en sån som sekksar med djur? låter normalt. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Slashy:

ok, visst, är du en sån som sekksar med djur? låter normalt.

tidelag är extremt 2009 bara du som är frikyrklig och inte hänger med i svängen[wink]


   
SvaraCitera

Horus är och har alltid varit oskuld. Det närmsta han har kommit sex var den gången då hans kaffebryggares erekterade pastiller, okontrollerbart och hastigt, vidrörde en himlakropps ovala avrunkningsfält. Himlakroppen blev dock väldigt upprörd över detta, så upprörd att denne brann upp i ett moln av spyor och illegala invandrare från Montenegro. Horus lever numera, förmodligen fortfarande smått omskadad av händelsen, i celibat i ett Peruanskt kloster, belägrat i södra urolog-distrikten i Guinea.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

tidelag är extremt 2009 bara du som är frikyrklig och inte hänger med i svängen

[rolleyes] [zzz]


   
SvaraCitera

Slashy:

haha, är du bög eller, det är en kille

[rolleyes] [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Normalt? Absolut. Ovanligt? Ja. Har man inte träffat någon som man känner att man vill ha sex med så är det väl inte mycket mer än så... det är min åsikt i alla fall.


   
SvaraCitera

tieeep normaalt men goo po en fewwwwst o försöwk o knuwwwla lite kansseee? ? ? (A)


   
SvaraCitera