Aviseringar
Rensa alla

normalt?


Ämnesstartare

hej. så ni vet eller inte att jag är arab OCH muslim.. så i islam du vet religion o sånt men.. fett drygt med föräldrarna inget PRIVAT liv INGET asså när jag gör saker på data o min pappa kommer o kollar på o stirrar det gör mig fucking obekväm och han fattar/accepterar inte att det gör mig obekväm. min mamma e så snäll men aa.. hon säger säg vad som e fel men jag vill inte o min pappa också o jag VILL BARA INTE! DEM TVINGAR MIG TILL ALLT! dem e fett ''up in my business'' o sånt och dem låter mig inte gilla den här tjejen som gillar mig.. hon kramade mig (hon heter neijda) 1 vecka sen och idag och jag sa till dem för jag måste (blir tvingad) o så blir dem fucking arga asså ugh.. och är det normalt att jag inte vill va med mina föräldrar och få lite avstånd eller va för mig själv osv?


   
Citera
Ämnesstartare

Du e fett normal du hade varit cringe om du ville va med dom hela tiden och de inte ok att dom lägger sig i ditt liv du lever ditt liv dom lever sitt thats it och du ska få va med villken brud du vill mannen tror d bäst att du säger till dom att backa och att dom ska skita i va du gör och låta dig leva ditt liv så får dom leva sitt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duuuu mannen, jag ÖNSKAR men om jag sa det?? duuu hahaahahHAHAHAH jag skulle inte ens leva 🙁 dem skulle ha slagit mig.. nej inte min mamma hon e fett snäll jag älskar henne men min pappa han misshandlar mig hela tiden 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

-snoppblock_ahmed-:
duuuu mannen, jag ÖNSKAR men om jag sa det?? duuu hahaahahHAHAHAH jag skulle inte ens leva 🙁 dem skulle ha slagit mig.. nej inte min mamma hon e fett snäll jag älskar henne men min pappa han misshandlar mig hela tiden 

Asså smyg ut på natten lr nått och träffa bruden fett risky tho och använd datorn bara när din pappa inte e hemma 


   
SvaraCitera

Fattar inte var du har skrivit riktigt. Dina föräldrar invaderar ditt privatliv, du får inte gilla tjejen som gillar dig och sen?
Det är normalt att inte vilja att ens föräldrar lägger sig i precis allt man gör, ibland är det nödvändigt men inte alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
Det är normalt att inte vilja att ens föräldrar lägger sig i precis allt man gör, ibland är det nödvändigt men inte alltid.

njaa skulle inte tro det när man fyllt 18. tror att man är mer fri då. men i detta fallet så kanske TS är under 18+ . 


   
SvaraCitera

vincebruh:

njaa skulle inte tro det när man fyllt 18. tror att man är mer fri då. men i detta fallet så kanske TS är under 18+ . 

Jag sa inget om TS ålder men ja, förälrar lägger sig väl nog mer i ens liv när man är under 18 än över 18, absolut. Sen så kan de ju lägga sig i mycket när man är över 18år också, man blir inte av med dem riktigt. 😉


   
SvaraCitera

-snoppblock_ahmed-: är det normalt att jag inte vill va med mina föräldrar och få lite avstånd eller va för mig själv osv

Jag vet inte om det är normalt, men jag håller med dig.


   
SvaraCitera

Är själv arab och har familj som är muslim (är själv inte troende) aldrig varit med om liknande. Man ska få ha ett privatliv och ålder spelar inte som någon helst roll. Be dem ge dig det och kan de inte göra det så försök ta så mycket privacy du kan. Det är fullt normalt att som ungdom dra sig ifrån sina föräldrar, det är livets gång. Du får helt enkelt ta det och sen när du blivit myndig kanske du får lite mer frihet.. förstår att det är frustrerande. SENDING SUPPORT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack allihopa


   
SvaraCitera