Aviseringar
Rensa alla

Normalt pris på navelpiercing?


Ämnesstartare

Jag vet, naveln är jäkligt mainstream. Dock snyggt och funderar på att ta det. Känner mig rätt säker på att jag ska ta det eftersom det inte är så farligt med ärr just där, och den ger inga skador.

Den bra piercaren vi har i stan tar 450 för det. Är det ett normalt pris, eller brukar det vara billigare på andra ställen? Isåfall, vad ligger priset på i genomsnitt?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Pegamixel:

Isåfall, vad ligger priset på i genomsnitt?

Min navelpiercing betalade jag 500 spänn för, och en vän som piercade naveln fick betala 450. Så jag tror det är ungefär vad man får betala hos en professionell piercare. Lycka till med piercingen! 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

hönzgoggel:

~:]MAiNSTREAMTöNT[:~

Eder intelligens äro överväldigande. Jag knäböjer i skuggan av Eder storaslagna uppvisning av mognad.


   
SvaraCitera

hej hej,
när jag tog navelpiercing så kostade det 400, men det fanns också andra ställen i stan som tog 600 för det, men då tog dom med en pistol!
(jag tog med en nål).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svaren 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Ha så kul!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

m3lis:

men då tog dom med en pistol

Pistol gör onödigt ont och tillför onödig skada. Gör inte med pistol!


   
SvaraCitera

men_NEJ_sa_jag:

Pistol gör onödigt ont och tillför onödig skada. Gör inte med pistol!

Jag tyckte det var helt okej med nål, så känns onödigt att göra med pistol när det är billigare med nål! 🙂


   
SvaraCitera

navelpiercing känns så himla "mini-shorts-och-tugga-tugumi-och-blondera-håret-och-stringtrosor"-aktigt... (dock är det ju inget negativt höhöhöhö)

Men det kanske bara är jag som tycker det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

navelpiercing känns så himla "mini-shorts-och-tugga-tugumi-och-blondera-håret-och-stringtrosor"-aktigt...

Jo, det är just därför jag tvekar lite.


   
SvaraCitera
Exner

McLuver:

navelpiercing känns så himla "mini-shorts-och-tugga-tugumi-och-blondera-håret-och-stringtrosor"-aktigt

Inte nödvändigtvis!

McLuver:

(dock är det ju inget negativt höhöhöhö)

Man är felfuntad, om man inte gillar minishort och stringtrosor. : /

[mad]


   
SvaraCitera

450 'r det v'ldigt normalt pris.


   
SvaraCitera

Exner:

Man är felfuntad, om man inte gillar minishort och stringtrosor. : /

Ja! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag tog kostade det 500, men det var lite dyrare för att jag valde en titan-plupp. Mindre risk att få typ allergisk reaktion med den, och kag tror det kan läka snabbare om man har den (fast det kanske jag bara har fårr för mig..)
Man kunde ta med vanlig för 400 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera