Aviseringar
Rensa alla

Norska säkerhetspolisen: Muslimer planerar terrordåd inom de närmsta dagarna


Ämnesstartare

kakakaka:
Fint att du ser tjejer som ägodelar å så galen kristen :pppp

Storchen84:

Trött

Hjärta

Blivande_japan:

Tardig

Med "ger bort våra svenska flickor" menar jag alla överfallsvåldtäkter som drabbar våra svenska flickor där gärningsmannen nästan alltid är invandrare.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

bedömer  norska säkerhetstjänstens agerande som ett beredskapstest snarare än agerande mot ett reellt hot, med tanke på tidsomfattningen och att det nu inte längre finns något större hot utan att mer information kommit fram.


   
SvaraCitera

jacob97:

Med "ger bort våra svenska flickor" menar jag alla överfallsvåldtäkter som drabbar våra svenska flickor där gärningsmannen nästan alltid är invandrare.

desto fler svenska män som våldtar, vad ska vi göra åt det problemet? eller är det inte intressant längre när gärningsmannen är svensk?

och överfallsvåldtäkter är en rätt liten del av alla våldtäkter...


   
SvaraCitera
mynona

jacob97: våra flickor

jacob97: Vi ger bort våra hus, vår trygghet, våra flickor och vår mat till människor på andra sidan jordklotet. Detta är tacket vi nordbor får för vår gästfrihet. Nu är det nog.

"Våra flickor"? Ger nordborna bort sina flickor? Är inte flickorna själva nordbor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

desto fler svenska män som våldtar, vad ska vi göra åt det problemet? eller är det inte intressant längre när gärningsmannen är svensk?

och överfallsvåldtäkter är en rätt liten del av alla våldtäkter...

Det är svårare att förhindra. Nu ser vi exakt orsak verkan. Vi tar in massvis med invandrare. Massvis med oskyldiga flickor blir gruppvåldtagna av invandrare. Någonting som hade kunnat undvikits.

mynona:

"Våra flickor"? Ger nordborna bort sina flickor? Är inte flickorna själva nordbor?

Våra barn. Våra mödrar. Våra flickor. Våra pojkar. Så kan man säga.


   
SvaraCitera

jacob97:

Det är svårare att förhindra. Nu ser vi exakt orsak verkan. Vi tar in massvis med invandrare. Massvis med oskyldiga flickor blir gruppvåldtagna av invandrare. Någonting som hade kunnat undvikits.

haha snacka om att anpassa verkligheten efter sin egen agenda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

haha snacka om att anpassa verkligheten efter sin egen agenda

Nej. Vi släpper in gäng invandrare. Samma invandrare tackar för gästfriheten och gruppvåldtar en svensk flicka. Den svenska flickan blir pykiskt och fysiskt ärrad för resten av livet. Så ser det ut. Hade vi inte tagit in de gruppvåldtäktsbenägna invandrarna hade något sådant aldrig skett.


   
SvaraCitera

jacob97:

Nej. Vi släpper in gäng invandrare. Samma invandrare tackar för gästfriheten och gruppvåldtar en svensk flicka. Den svenska flickan blir pykiskt och fysiskt ärrad för resten av livet. Så ser det ut. Hade vi inte tagit in de gruppvåldtäktsbenägna invandrarna hade något sådant aldrig skett.

finns ännu fler vidriga svenska män. så mycket "tackar" de för att en kvinna krystat fram dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

finns ännu fler vidriga svenska män. så mycket "tackar" de för att en kvinna krystat fram dem.

Nej. Det finns inte fler vidriga svenska män. Flest våldtäkter begås av invandrare. Dessutom är det svårt att förhindra svenska män från Sverige, de är ju deras land. Enkelt att förhindra invandrare som inte bidragit någonting till Sverige, inte haft släkt här osv, det är inte deras land.

Det är alltid dumt att vålda. Men det blir en helt annan grej när man kommer till ett annat land, inte bidrar ett piss, tar del av deras välfärd, och sen går ut och våldtar landets flickor bara för att de är vackra.


   
SvaraCitera

jacob97: Nej. Det finns inte fler vidriga svenska män. Flest våldtäkter begås av invandrare.

nej.

jacob97: Det är alltid dumt att vålda. Men det blir en helt annan grej när man kommer till ett annat land, inte bidrar ett piss, tar del av deras välfärd, och sen går ut och våldtar landets flickor bara för att de är vackra.

men sluta trolla. den som blir våldtagen skiter i vilket ursprung våldtäktsmannen har.


   
SvaraCitera

attans, var har jag lagt min foliehatt? är ju inte skyddad mot sådant utan den 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

nej.

men sluta trolla. den som blir våldtagen skiter i vilket ursprung våldtäktsmannen har.

Jag har aldrig sagt något annat. Jag säger bara att det blir en annan grej när våldtäktsmannen, allt som oftast, är invandrare.

Säg att en flicka blir överfallsvåldtagen i sitt hem av en man som hennes pappa bjudit in, jämfört med att flickan blir överfallsvåldtagen utanför sitt hem av en man som hennes pappa inte bjudit in. Båda är fruktansvärda, men det första exemplet blir ännu värre då det hade gått att förhindra mycket enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
attans, var har jag lagt min foliehatt? är ju inte skyddad mot sådant utan den 🙁

Tror inte att foliehattar skyddar mot invandrarde våldtäktsmän, om det är det du menar.


   
SvaraCitera

jacob97:

Jag har aldrig sagt något annat. Jag säger bara att det blir en annan grej när våldtäktsmannen, allt som oftast, är invandrare.

men majoriteten av alla våldtäkter i sverige begås ju inte av invandrare................ 

jacob97:

Säg att en flicka blir överfallsvåldtagen i sitt hem av en man som hennes pappa bjudit in, jämfört med att flickan blir överfallsvåldtagen utanför sitt hem av en man som hennes pappa inte bjudit in. Båda är fruktansvärda, men det första exemplet blir ännu värre då det hade gått att förhindra mycket enkelt.

vet du vad en överfallsvåldtäkt ens är..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

men majoriteten av alla våldtäkter i sverige begås ju inte av invandrare................ 

vet du vad en överfallsvåldtäkt ens är..?

Jo.

Ja.


   
SvaraCitera