Aviseringar
Rensa alla

Nu är det jul igen!


Ämnesstartare

Senare idag ska jag äta pepparkakor, klementiner och dricka julmust!! Ska bli grymt nice 🙂 så för att göra tråden ännu mer julstämning skriver jag låen och lägger till julbilder.

Ser ni förresten fram emot julen? Och har julen börjat synas hos er? Diskutera jul!

"Nu är det jul igen och nu är det jul igen
och julen varar väl till påska.
Nu är det jul igen och nu är det jul igen
och julen varar väl till påska.

Det var inte sant och det var inte sant,
för där emellan kommer fasta.
Det var inte sant och det var inte sant,
för där emellan kommer fasta."

god-jul.jpeg

jul_1166717514_119667262.jpg

julmust.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
SOMBI

santa-fur.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drack årets första Captain Morgan med julmust i veckan Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, inte än. 

Men är taggad som fään. Julen är bra. Gillar glögg och nu kan jag dricka "vuxenglöggen" också tjohej. Mamma och syster brukar alltid pynta på som tokar hemma, det är trevligt, de har dock inte börjat än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska sova till mars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe. Min syster utbrast precis "ååååååh men vi måste ju börja julpynta snart!!1!1!", så just det är väl på ingång då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser fram emot julen för då får jag ge familjen julklappar, dricka glögg och käka lussekatter  Mycket glad


   
SvaraCitera

och glöm inte all den goda maten som finns i överflöd.. jisses amalia. Lutfisk, sill, köttbullar, Janssons, potatislåda, julskinka and all that stuff, JAACool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
och glöm inte all den goda maten som finns i överflöd.. jisses amalia. Lutfisk, sill, köttbullar, Janssons, potatislåda, julskinka and all that stuff, JAACool

du glömde ål

du som bor på åland och allt 


   
SvaraCitera

craig davids största fan :

du glömde ål

du som bor på åland och allt 

Din knöl, bara för att det heter Åland så betyder det inte att man äter fettfyllda vattenormar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Din knöl, bara för att det heter Åland så betyder det inte att man äter fettfyllda vattenormar.

ål-land

ål-and

är väl rätt mycket av en knöl som potatis med tanke på mitt geografiska läge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI: SOMBI

Stilig!

dazed: Drack årets första Captain Morgan med julmust i veckan

Grymt! Mycket glad

dazed:

nöbby: Nej, inte än. 

Men är taggad som fään. Julen är bra. Gillar glögg och nu kan jag dricka "vuxenglöggen" också tjohej. Mamma och syster brukar alltid pynta på som tokar hemma, det är trevligt, de har dock inte börjat än.

Tänkte hoppa över ruskiga hösten faktiskt Rodnar 
Vad trevligt! Min morsa är med galen i pyntandet, stör mig på det ibland men egentligen tycker jag det är mysigt 🙂

Lífþrasir: ska sova till mars

Men då missar du julen! Shockerad

nöbby: Hehe. Min syster utbrast precis "ååååååh men vi måste ju börja julpynta snart!!1!1!", så just det är väl på ingång då.

Haha vad gulligt! 

LolaRose: Ser fram emot julen för då får jag ge familjen julklappar, dricka glögg och käka lussekatter

JAA!! Gud vad gott det ska bli att backa lussekatter Hjärta

Istechetvåpunktnoll: och glöm inte all den goda maten som finns i överflöd.. jisses amalia. Lutfisk, sill, köttbullar, Janssons, potatislåda, julskinka and all that stuff, JAA

Haha fyfan. Maten är det enda jag aldrig riktigt gillat med julen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
htt

Tänkte hoppa över ruskiga hösten faktiskt Rodnar 
Vad trevligt! Min morsa är med galen i pyntandet, stör mig på det ibland men egentligen tycker jag 

Neej den ruskiga hösten är ju supermysig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: julmust!!

Drack förra veckan, det var gott! Men ingen riktig julkänsla utan snö. : (


   
SvaraCitera