Aviseringar
Rensa alla

NU ÄR DET SLUT!!


Ämnesstartare

NU ÄR DET SLUT! JAG ORKAR INTE MER!! Jag orkar inte hålla på tänka vad andra tycker om mig hela jävla tiden! Nu jävlar! Från och med nu skiter jag fullständigt i vad andra tycker om mig, jag ska säga precis vafan jag tycker om allt o alla, och jag ska fan i mig inte bry mig ett skit om vad dom andra tycker. Varje jävla dag så bara whinar jag om mitt liv, tänker på hur det suger, hur värdelös jag är osv osv. CRY ME A RIVER FFS!! NU ORKAR JAG INTE MER!!! Fan det är ju MITT fel att mitt liv är såhär, och det är BARA jag som kan fixa det! Så nu tänker jag ta tag i mitt liv, göra vafasen jag vill, sluta bry mig om andra och bara leva livet!! Dags att ta tag i mitt liv!
Ni alla andra som också bara skickar in massa trådar om hur ert liv suger, ta tag i ert liv istället för att bara whina hela jävla tiden!
Ta reda på vad erat problem är, och fixa det! Jag t ex, mitt problem är jag bara tänker på hur andra ser på mig, vad dom tycker och tänker om mig. Oroar mig hela tiden om hur jag ser ut, om jag ser dum ut eller nåt liknande. Att jag ALDRIG vågar säga något, mitt självförtroende är extremt lågt, om någon säger något elakt så bara tackar jag och tar emot. Jag är så blyg! I flera år jag jag fått ta emot massa skit, men nu tänker jag få ett slut på det innan jag tar självmord eller något.


   
Citera
Ämnesstartare

Starkt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriv blogg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HELL SEGER!


   
SvaraCitera
p0mp3

smörgåsbord:

skriv blogg?

Och hur fan skulle en blogg vara lösningen till detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p0mp3:

Och hur fan skulle en blogg vara lösningen till detta?

tror hon menade att det där var vettigare att skriva i sin blogg istället för i forumet.. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p0mp3:

Och hur fan skulle en blogg vara lösningen till detta?

det sa jag inte [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte så simpelt ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

tror hon menade att det där var vettigare att skriva i sin blogg istället för i forumet.. ^^

exakt [cute]


   
SvaraCitera

Schysst.
Gillar attityden.

Hoppas att du inte bara hamnat i något högmod, som snart spolas bort.


   
SvaraCitera
p0mp3

Kladdkakan92:

!

[y]
Kul att du kommer till insikt, hade själv ett par pissiga år för ett tag sen då jag var en hjärntvättad lite knekt som **** och skit, jag tog tag i det, slutade röka och allt vad det heter, tog tag i saker som jag verkligen gillade och nu satsar jag att försörja mig en del på den ena, musiken!

En grejj bara! Skit inte i alla andra, men stå för vad du själv tycker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

HELL NEGER!

Fix'd


   
SvaraCitera
p0mp3

I love Lucy:

tror hon menade att det där var vettigare att skriva i sin blogg istället för i forumet.. ^^

touché, glömde bort att det fortfarande var en trend att skriva ett par ord utan tes för att sedan låta andra tyda detta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker om dig ändå [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p0mp3:

glömde bort att det fortfarande var en trend att skriva ett par ord utan tes för att sedan låta andra tyda detta!

det är det um är till för. 😉


   
SvaraCitera